اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. بهمن 1401 - 11:08   |   کد مطلب: 36440
در روزهایی که بارش سنگین برف و امکانات موجود جوابگوی همدان نیست گروه های جهادی بسیج بصورت خودجوش وارد عرصه شده و با تعاون و همکاری نیروهای راهداری و پرسنل شهرداری به برف روبی و بازگشایی معابر پرداختند که این خود زمینه ساز خلق زیباترین جلوه های عواطف انسانی در روزهای سرد زمستانی شد.

به گزارش صبح الوند،  این روزها شاهد نزول رحمت الهی بعد ازبارش کم  در استان همدان هستیم، بارشی که خوشحالی همه مردم استان را در برداشت. اما در این میان بارش برف در مناطق مختلف استان موجب مسدود شدن جاده های مواصلاتی، میادین و معابر شهری و روستایی نیز شد.

در روزهایی که مسئولان شهری از بارش سنگین برف غافلگیر شده بودند و امکانات موجود جوابگوی کلان شهر همدان  نبود گروه های جهادی بسیج بصورت خودجوش وارد عرصه شده و با تعاون و همکاری نیروهای راهداری و پرسنل شهرداری به برف روبی و بازگشایی معابر پرداختند که این خود زمینه ساز خلق  زیباترین جلوه های  عواطف انسانی در روزهای سرد زمستانی شد.

 

امداد رسانی و معبر گشایی به مردم عزیز و شریف همدان توسط فرماندهی و جانشین محترم سپاه ناحیه همدان

خدمت رسانی و کمک به مردم در برف روبی، کمک به وسایل نقلیه در راه مانده، بازگشایی معابر توسط بسیجیان پایگاه مقاومت امام حسین(ع) کوی زینبیه(مزداگینه)

عملیات برف روبی و نمک پاشی به صورت مکانیزه واقع کوی نبوت و مجید آباد

پاکسازی برف در پیاده رو پارک و برف درختان توسط بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج انصارالمهدی عج و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید نادر عبادی نیا همدان

برف روبی کوچه های مسجد ابوذر (میدان شاهد) وکمک رسانی به همسایگان مسجد توسط گروه جهادی بسیجیان پایگاه نه دی همدان

جهاد ادامه دارد...........

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان