اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. بهمن 1401 - 19:28   |   کد مطلب: 36428
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: عملیات گازرسانی به چهار روستای دمورچی، آقچه لوچه، قشلاق پیرحیات و چشمه ولد در این ایام آغاز خواهد شد.

به گزارش صبح الوند، محبی نظر مدیر عامل شرکت گاز استان ۱۹ بهمن ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: شرایطی که هستیم رهبری بحث ویژه ای بر جهاد تبیین دارند و این جهاد فقط چاپ بنر نیست.

وی افزود: در دورترین روستاها گاز رسانی انجام شده است و در بحرانی که همه استانها در گیر بودند افت فشار نداشتیم، در دورترین روستاها مخفل خانواده ها گرم بود.

مدیر عامل شرکت گاز تاکید کرد: صد در صد جمعیت شهری و ۹۸درصد روستایی از گاز برخوردارند‌، روستاهای زیر ۲۰ خانوار گاز ندارند.

وی افزود: در سال جاری روستای نادر آباد و حیدر آباد در شهرستان اسد اباد انجام شده و ده مورچه درگزین بیش از ۶۰ درصد عملیات اجرایی شده است.

محبی نظر اظهار داشت: در همدان ۵۸واحد تولیدی اعم از صنایع و کشاورزی حدود ده میلیارد و پانصد و هشتاد و چهار میلیون تومان بابت افتتاحیه پروزه های دهه فجر بوده است.

وی گفت: مقاوم سازی و پدافند با توجه به حادثه خیز بودن‌ کشور در بلایا گاز تهران بعنوان محل حادثه یک قرارداد با شرکت ژاپنی بست و حاصل آن یک سری مقاوم ساری ها در بخش هایی بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان ادامه‌ داد: همچنین عملیات گازرسانی به چهار روستای دمورچی، آقچه لوچه، قشلاق پیرحیات و چشمه ولد در این ایام آغاز خواهد شد.

وی درباره قطع گاز برخی ادارات، افزود: اداراتی که بیش از دمای آسایش بوده و الگوی مصرف گاز را رعایت نمی کنند پایش و قطع کردیم به طوریکه گاز برخی از ادارات به مدت ۲۴ ساعت قطع شد و با اصلاح الگوی مصرف مجدد وصل شد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون مترمکعب گاز از خطوط برداشت شده است، یادآور شد: میزان برداشت گاز نسبت به سال گذشته ۸.۱۷ درصد افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان درباره قطع گاز جایگاه های CNG استان همدان، تصریح کرد: براساس بند ۱۶ مصوبه هیات وزیران در راستای تعادل و پایداری شبکه سراسری گاز دستور مرکز دیسپاچینگ برای همه لازم الاجراست و در استان همدان با توجه به صرفه جویی که رخ داده بود به تعطیلی برخی از این جایگاه ها چیزی حدود ۴۰ درصد اقدام شد.

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان