اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. بهمن 1401 - 18:38   |   کد مطلب: 36427
سنجربیگی گفت: پروژه های پایگاههای امداد نجات بین شهری شهید میرزایی در محور همدان_قزوین و آورزمان در محور ملایر_ نهاوند با ۹ میلیارد تومان اعتبار در ستل جاری آغاز به کار کرد.

به گزارش صبح الوند، سنجر بیگی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ۱۹ بهمن ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: خدمات جمعیت هلال احمر در سال ۱۴۰۱ شامل حوزه های مختلفی است و کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی شد.

وی افزود: بیش از ۱۷۰۰۰۰۰۰نفر خدمت به هم استانی ها ارائه شده و سال جاری دو پروژه عمرانی را شروع به کار کردیم مخور نهاوند ملایر و قزوین که در حال اجرا هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر تاکید کرد: در سفر ریاست جمهوری ۴۰ میلیارد تومان عاتبار جهت عمرانی و تجهیزات اختصاص داده شد که ۲۵ میلیارد آن جذب شده است.

وی افزود: دو دستگاه خودرو اضافه شده است و علاوه بر آن یک میلیون و ۷۰۰ هزار خدمتی ارائه شده، در حوزه امداد و نجات ، در فعالیت امور جوانان ۱۰۴۰برنامه و فعالیت انجام شده، در خدمات اجتماعی نیز خدمات ارائه شده، در این راستا ده میلیارد ارایه خدمات حمایتی داده شده است.

سنجربیگی ادامه داد: وام قرض الحسنه به ۷۱ نفر از مددجویان پرداخت شده است و ۱۲۴۴ دوره آموزشی حضوری انجام شده است.

وی گفت: شاهد زلزله در شهرستان خوی بودیم که هلال احمر استان با هماهنگی ها اعزام تیم جستجو نجات سگ های تجسس را اعزام کرد و ۱۱۰۰دستگاه چادر و ۴۰۰۰تخته پتو ارسال شد.

سنجربیگی بیان کرد: شاهد زلزله مهیب ترکیه بودیم ، زلزله را نه پیش بینی و نه قابل کنترل است اما در مدیریت بحران باید تلاش کنیم‌وقایع ناگوار کمتر اتفاق بیافتد.

وی افزود: طرح ملی دادرس برای دانش آموزان انجام شده و اقدام استراتژی و مهم گام بلند در راستای جمعیت است و حذب ۴۳۹۸۶ نفر عضو در سال جاری صورت گرفت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گفت: نزولات آسمانی از ۲۴ دی ماه آغاز شد و حوادثی را ایجاد کرد، در گردنه ها و محورهای مواصلاتی بیش از ۴۵ ماموریت انجام شد و ۱۹۲۴ نفر اسکان اضطراری داده شد و ۵۵۰‌وسیله نقلیه از برف و کولاک رها سازی شدند. وی تاکید کرد: در مقاوم سازی ساختمان ها باید اقدامات ویژه ای صورت گیرد و رسانه ها باید آگاهی لازم را بدهند.

 

انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان