اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. بهمن 1401 - 11:16   |   کد مطلب: 36402
مسئول هیئت نرجسانه گفت: در ایام‌البیض ماه رجب اعتکاف مختص دختران نوجوان به همت هیئت نرجسانه و ذیل ستاد اعتکاف همدان با حضور 300 دختر نوجوان برگزار خواهد شد.

به گزارش صبح الوند، محدثه حیدری‌ جوان، مسئول هیئت نرجسانه در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری "حوزه"در همدان از برگزاری اعتکاف ویزه دختران نوجوان خبر داد و اظهار کرد: هیئت نرجسانه درصدد است که در همه زمینه‌ها ورود جدی داشته باشد تا بتواند در هر زمینه‌ای یک برنامه اختصاصی برای دختران نوجوان برگزار کند.

وی ادامه داد: یکی از اقداماتی که از ابتدای آغاز فعالیت نرجسانه مد نظر ما بود برگزاری اعتکاف ماه رجب ویژه دختران نوجوان است که به دلیل شرایط کرونا در سال‌های گذشته محقق نشد اما امسال در ایام البیض رجب اعتکاف برگزار خواهد شد.

حیدری اذعان کرد: تاکنون قریب 300 دختر نوجوان ثبت‌نام شده‌اند و این مراسم معنوی در مسجد امام حسین علیه‌السلام واقع در شهرک مدنی با برنامه‌ها مختص دختران نوجوان و متناسب با نیازهای آنها برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این هیئت مختص دختران نوجوان وجوان می‌باشد، گفت:هیئت دخترانه نرجسانه ازسال۱۳۹۸تشکیل وشروع به فعالیت کرده است و تاکنون اقدامات یک هیئت کاملا متفاوت هست و طبق ذائقه دختران دهه هشتادی برنامه‌ریزی می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه اولین هیئت تشکیلاتی دخترانه در استان همدان، نرجسانه است، ابراز کرد: برگزاری برنامه‌های شاد، جذاب با آیتمای خاص که باعث جذب مخاطب می‌شود،پذیرایی‌های متفاوت ،هدیه‌های متفاوت و منبرهای متفاوت از جمله شاخصه‌های این هیئت است.

انتهای پیام/ آ 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان