اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. بهمن 1401 - 10:52   |   کد مطلب: 36400
پورسینا ، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان گفت: آتش سوزی گسترده در باغ رستوران همدان با حضور به موقع آتش نشانان مهار و از گسترش حریق جلوگیری شد.

به گزارش صبح الوند، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان گفت: در ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه سه شنبه شب 11 بهمن ماه سامانه ۱۲۵ همدان خبری مبنی بر حریق در باغ رستوران عباس آباد را دریافت کرد.

وی افزود: با دریافت این گزارش بلافاصله چند اکیپ عملیاتی از ایستگاه ارم و دانش به محل حادثه اعزام شدند.

 

پورسینا تاکید کرد: اکیپ اول از آتش نشانان در کمترین زمان ممکن خود را به محل آتش سوزی رساندند و با حجم بسیار گسترده ای از دود و آتش مواجه شدند که شعله های سرکش آتش از طبقه دوم رستوران به بیرون زبانه کشیده و در حال سرایت به طبقه اول وسایر قسمت های رستوران بود.

 

وی ادامه داد: با مشاهده وضعیت فوق و با توجه به گستردگی حریق اکیپ های پشتیبان هم به محل اعزام شدند ولی با توجه به بارش برف و کولاک شدید و به دلیل انسداد مسیر نیروهای آتش نشان مجبور به طی مسیر به صورت پیاده شدند و گروهی دیگر نیز توسط یکی از همشهریان عزیز آفرود سوار خود را به محل حریق رساندند و با کمک به تیم عملیاتی عملیات اطفاء حریق را از چندین جهت آغاز کردند و پس از ساعتی تلاش مضاعف و نفس گیر و با انجام اقدامات تخصصی جهت تامین آب از داخل استخر و با توجه به یخزدگی استخر اقدام به آب گیری روباز نموده و شعله های آتش را مهار و از سرایت حریق به ساختمان های مجاور جلوگیری به عمل آوردند.

 

پورسینا گفت: آتش نشانان در پایان با اطفا کامل محل حریق و اطمینان از عدم شعله وری مجدد به عملیات خود پایان داده و با ارائه توصیه های لازم به ایستگاه عملیاتی خویش بازگشتند. خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و علت حادثه در دست بررسی است.

 

انتهای پیام/ آ 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان