اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. بهمن 1401 - 14:26   |   کد مطلب: 36396
علیرضا قاسمی فرزاد با بیان اینکه به بیش از 200روستا آبرسانی شده است گفت: باید شهر را به سمت اراضی غیر قابل کشاورزی گسترش دهیم.

به گزارش صبح الوند، علیرضا قاسمی فرزاد در نشست خبری به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر همدان گفت: پیگیری میدانی مسایل و مشکلات در استان به خوبی نمایان است و حضورمدیران در سامد که ارتباط مستقیم با مردم است در رفع مشکلات گره گشاست.

 

بوده است، وی افزود: در جلب اعتماد عمومی بومی گزینی و‌‌ جوان‌گرایی مدیران را در دستور کار داشتیم که استمرار هم دارد، مردمی سازی حاکمیت در دستور کار است.

 

استاندار همدان افزود: در سیاست های رئوس آن دانش بنیان کردن و تامین زمین برای مسکن، ساماندهی بازار، توسعه صادرات در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی تاکید کرد: ۱۱۹ واحد تولیدی احیا شده است، در حوزه دانش بنیان اقدامات خوبی صورت گرفته است، تشکیل کمیته های دانش بنیان، نیز نگاه ویژه ای شده است.

 

قاسمی فرزاد افزود: در سال ۱۴۰۱ حدود ۹۵۶ پروژه افتتاح با اعتبار ۳۵۰۰میلیارد تومان و ۱۵۰ پروژه و اعتبار ۸۵۲ میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

 

وی تاکید کرد: ۳۱۴۱ پروژه با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان در دست اجراست.

 

 

 

استاندار ادامه داد:  تلاش کردیم ارتباط مستقیم با مردم داشته باشیم تا رضایت عمومی و سرمایه اجتماعی را حفط کنیم، حضور مدیران در سامد همگی در  راستای جلب اعتماد عمومی است.

 

وی افزود: در جلب اعتماد عمومی بومی گزینی مدیران و جوان گرایی آنها در دستور کار بوده، مردمی سازی حاکمیت را دولت سیزدهم در دستور کار دارد.

 

قاسمی فرزاد افزود: سیاست های دولت سیزدهم در خصوص اشتغال دانش بنیان کردن قسمت ها را داشته ایم و تهیه زمین برای طرح مسکن ملی، ضرورت تسهیل در روند سرمایه گذاری و پیش تازی شرکت های دانش بنیان در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی گفت: صدور پروانه ها با سرعت بیشتری صورت می گیرد و حداکثر یک ماه طول بکشد، پیگیری اجرای طرح مسکن ملی که در 31 شهرستان تعیین تکلیف شده است.

 

قاسمی فرزاد گفت: در چند نقطه اراضی در دست اقدام و شهر حورا نیز مدنظر است که سعی می شود شهر به سمتی گسترش پیدا کند که زمین ها برای کشاورزی مرغوب نباشند، بیش از 1200هکتار اراضی است.

 

وی افزود: در پروژه آبرسانی نیز تلاش های فراوانی صورت گرفته است که با تخصیص اعتبار بعد از 17 سال به سرانجام رسید، در مدیریت بحران کم آبی از چاه های کشاورزی استفاده شد و 72 حلقه چاه در اختیار ما قرار گرفت، همزمان برای 30 حلقه چاه اقدام شد.

 

وی گفت: تکمیل شبکه انتقال آب که حدود 10 کیلومتر انجام شد و 68 درصد باقی مانده حداقل 24 ماه وقت نیاز داشت که با اقدام جهادی ظرف یک ماه به اتمام رسید.

 

قاسمی فرزاد گفت: بیش از 200 روستا که با تانکر آبرسانی می شدند رفع مشکل شد.

 

 

انتهای پیام/ آ  

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان