اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. بهمن 1401 - 9:37   |   کد مطلب: 36394
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان :
جرات و پیش قدمی شهردار برای پاسخگویی به دانشجویان ستودنی است
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان گفت: جرات و پیش قدمی شهردار برای پاسخگویی به دانشجویان ستودنی است.

به گزارش صبح الوند،  سعید شهابی‌نیا در سخنان پیش از دستور جلسه صحن شورا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه‌روزی مجموعه شهرداری به ویژه خدمات شهری در عملیات برف‌روبی، افزود: از روز نخست بارش‌ها مجموعه مدیریت شهری پای کار بوده و سعی کردند با تمام امکانات خدمات مطلوبی را به شهروندان ارایه دهند، برخی مدیران و کارکنان شهرداری چندین شبانه روز بدون استراحت مشغول کار بودند.

  شهابی‌نیا در این خصوص اضافه کرد: سعی شهرداری بر این بود که  برف روبی را با نهایت سرعت انجام دهند. البته  نواقصی هم در کار وجود داشت و شهرداری می توانست بهتر از این عمل کند تا نتایج رضایت بخشی حاصل شود. که باید پیشنهادات کارشناسی و تجربی برای این موضوع در جلسه ای در شهرداری مورد بررسی و دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به آیین نامه برف روبی مبنی بر اینکه در صورت بارش بیش از 20 سانتی متر باید ستاد بحران برف روبی تشکیل شود، اضافه کرد: در بارش اخیر استانداری همدان این ستاد را تشکیل داد که جای تشکر دارد و به کمک مجموعه شهرداری همدان آمد.

شهابی نیا همچنین به حضور شهردار همدان در نشست با دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا برای پاسخگویی، اظهار داشت: جنبش عدالت خواهی جنبشی است که در سالهای 82 شکل گرفته است. عمده دغدغه دانشجویان حضور مسئولین در دانشگاهها و پاسخگو بودن ایشان است، این موضوع مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده و در دولت مردمی دکتر رییسی هم این امر به نحو مطلوبی اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه محیط دانشجویی محلی است که دانشجو بدلیل روحیه آزادگی هر سوالی را از هر جایی  می‌پرسند، ادامه داد: شهردار همدان این شجاعت و جسارت را داشت که در جمع دانشجویان حضور یابد و با پیش قدم شدن و پاسخ به سوالات آنها فصل جدیدی از جرات مدیران در پاسخگویی و حضور در دانشگاه را رقم زدند که جای تقدیر و تشکر دارد و امید است سایر مدیران این روند و سنت حسنه را ادامه داده و به مطالبه‌گران پاسخگو باشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان همچنین با اشاره به اینکه ایرادی در خصوص سوالات دانشجویان در بحث مطالبه‌گری وجود دارد این است که سوالات کلی پرسیده می‌شود،گفت: اگر این سوالات به صورت تخصصی باشد نتایج بهتری حاصل می شود.

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان