اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. دى 1401 - 11:01   |   کد مطلب: 36347
سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در عراق با بیان اینکه نهال نوپای مقاومت امروز به یک درخت تنومند تبدیل شده است گفت: امروز هیچ تصمیمی در منطقه بدون گروه مقاومت گرفته نمی شود، جریان مقاومت امنیت ایران را عمق بخشیدند.

به گزارش صبح الوند، امروز هیچ تصمیمی در منطقه بدون محور مقاومت گرفته نمی شود، و این جریان مقاومت، امنیت ایران را عمق بخشید.

ایرج مسجدی سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در عراق درباره نقش حاج قاسم در تقویت جبهه مقاومت و مبارزه با گرو های های تروریستی در منطقه گفت: حاج قاسم چون یک استراژیست امنیتی بودند از زمان ورد به نیروی قدس محور مقاومت را به طور جدی در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در مقاومت فلسطین، لبنان و در یمن و افغانستان عراق، سوریه و غیره جریان مقاومت را از جهات مختلف سیاسی فرهنگی و عملیاتی و لجستیک کاملا حمایت کردند و قدرت بازدارندگی را در جببه مقاومت ایجاد کردند. معادله نزاع را در منطقه تغییر دادند.

وی با بیان اینکه معادله نزاع در منطقه را تغییر دادند گفت: در تمام جنگ های علیه مسلمانان بخصوص در شامات صهیونیست ها پیروز میدان بودند و مناطق وسیعی را از دست دادند اما بعد از ورود ایشان مقاومت عملا در اولین جنگهای صهیونیست ها کاملا شکست خوردند به طوری که حتی برای قبول آتش بس این مقاومت بود که شرط تعیین کرد.

سفیر سابق ایران در عراق گفت: بعد از ورود حاج قاسم مبارزه با سنگ و تیرکمان تبدیل به توانمندی های قدرتمند موشکی و پهبادی در منطقه شد.

وی افزود: راهبرد و استراتژی سهید از لحاظ آموزشی و اقدامات مستشاری برای مقاومت قدرت افزایی ایجاد کردند که نتیجه آن از بین برد تروریست در منطقه بود.

مسجدی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی نیروی مقاومت را تقویت کرد گفت: با حضور مستشارانی که همکاران شهید سلیمانی بودند توانستند قدرت فزآینده ای را ایجاد کنند و معادله جنگ عوض شد.

وی تاکید کرد: امروز یک قدرت بزرگ و هم پیمان و هم گرا و علاقمند به جمهوری اسلامی در منطقه ایجاد شده و جلوی حرکت های استکباری را گرفته است.

مسجدی گفت: امروز هیچ تصمیمی در منطقه بدون گروه مقاومت گرفته نمی شود، جریان مقاومت امنیت ایران را عمق بخشیدند.

سفیر سابق ایران در عراق افزود: امروز با این موضوع مواجه هستیم که جریان مقاومت تبدیل به یک قدرت بلامنازع شده و هنوز جای زیادی برای قدرت افزایی دارد.

وی گفت: نهال نوپای مقاومت امروز به یک درخت تنومند تبدیل شده است و در آینده نیز می تواند قدرتش چند برابر شود.

انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان