اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. آذر 1401 - 11:13   |   کد مطلب: 36277
قطار انتصابات سفارشی در حالی همچنان روی ریل خود در حال حرکت است که این دولت یکی از زمینه‌های بروز فساد را موضوع بکارگیری نیروی انسانی می داند.

به گزارش صبح الوند، در شرایطی که  اداره کل میراث فرهنگی همدان چالش های عدیده ای را پشت سر گذاشته است و مهار این چالش ها نیازمند بکارگیری نیروهای توانمند است، شنیده ها حاکی از انتصاب یکی از شهرداران شهرهای همدان بعنوان مدیر کل میراث فرهنگی دارد.

 

حسین زندی فعال فرهنگی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: حوزه میراث بسیار حساس است چرا که پنجمین شهر گردشگری کشور است و پشتوانه استان گردشگری و پشتوانه فرهنگی است، این که مدیر فعلی برود کسی مخالفتی نخواهد کرد.

 

وی افزود: افراد مختلفی رزومه دادند برای مدیر کل میراث فرهنگی همدان که حداقل مدارک تحصیلی مرتبط داشتند اما در نهایت طبق اخبار رسیده از وزارتخانه شهردار شهر نماینده همدان، مریانج بعنوان کاندیدای مطرح و نهایی در حال انتصاب است.

 

این فعال فرهنگی گفت: سوال دارم که چرا نمایندگان همدان بارها اعلام کردند که در انتخابات دخالت نمی کنند امامستنداتی داریم که بسیا پیکیر انتصاب فرد مورد نظر هستند.

 

زندی تاکید کرد: اگر قرار است از شهرداریها کسی برای میراث انتخاب شود افراد توانمتد تری چون صوفی و شهردار جورقان هستند.

 

وی با اشاره به ثبت جهانی و مطرح شدن طرح هگمتانه تا همدان در سال آینده گفت: فرد غیرمرتبط می تواند ثبت جهانی همدان را که از سال ۹۵ مطرح و زحمات زیادی برای آن کشیده شده است را برای همیشه ببندد.

 

 

انتهای پیام/آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان