اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. آذر 1401 - 8:43   |   کد مطلب: 36269
احمد شانیان رییس سازمان صنعت و معدن همدان در گفتگو با خبرنگار ما گفت؛ هدف از رویداد مد و لباس صرفا خرید نیست، بلکه برای معرفی برندهای معروف و معرفی طرح های مختلف ارائه می شود.

به گزارش صبح الوند، احمد شانیان رییس سازمان صنعت و معدن همدان در گفتگو با خبرنگار ما گفت؛ هدف از رویداد مد و لباس صرفا خرید نیست، بلکه برای معرفی برندهای معروف و معرفی طرح های مختلف ارائه می شود.

وی افزود؛ با توجه به اینکه اکثر خریدها اینترنتی صورت می گیرد ، سعی کردیم نیاز بازار را حفظ کنیم و مشتریان از نزدیک با جنس برندهای مختلف آشنا شوند.

وی در پاسخ به گرانی اقلام موجود گفت؛ در بازدیدی که از این رویداد انجام دادیم فقط محصولاتی که کار دست روی آنها صورت گرفته بود قیمت بالایی داشتند و بقیه قیمت ها مناسب بود.

شانیان با بیان اینکه رویداد بیشتر حالت جشنواره است گفت؛ بیشتر هدف بازدید و معرفی محصولات و صرفا برای خرید نیست.

نمایشگاه مد و لباس یا بازار شام؟!!

گفتنی است؛ نمایشگاه مد و لباس با حضور برندهای مطرح پوشاک در هتل کتیبه همدان افتتاح گردید . همانگونه که از اطلاع رسانی و مکان برگزاری این نمایشگاه مشخص بود ، اجناس ارائه شده با کیفیت های معمولی و قیمت گزاف عرضه شده و عموم بازدیدکنندگان از قیمت و کیفیت ها رضایت ندارند. به نظر می رسد بر خلاف ادعاهای مسئولین فرهنگی و اقتصادی استان ، این نمایشگاه نتوانسته انتظارات بازدیدکنندگان را برآورده سازد و ضرورت دارد به جای برندها ، از طراحان جدید استفاده گردد.

 

انتهای پیام/آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان