اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. مرداد 1401 - 9:42   |   کد مطلب: 36052
رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: زمان آزمون و خطا گذشته است و مدیران شهرداری با روحیه جهادی در راستای برطرف کردن کاستی ها تلاش کرده و پای کار باشند.

به گزارش صبح الوند، محمود مسگریان در نخستین جلسه صحن شورا در سال دوم دوره ششم شورای شهر همدان ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) گفت: ایران اسلامی به مردم خود می بالد به مردمی که با اعتقادات مستحکم و مقاوم‌تر در پیروی از دین و ارزشهای خود قرار گرفته‌اند. وبا شور و شعور حسینی نشان دادند که به حق ملت امام حسینند
مسگریان ضمن تشکر از اعضای شورای شهر همدان در انتخابات داخلی سال دوم این شورا، اظهار داشت: با همدلی و وفاق این انتخابات صورت گرفت که این جای بسی خرسندی است.
وی اضافه کرد: با توجه به اهدافی که اعضای شورای شهر همدان ترسیم کرده‌اند امید است آنچه را که قانون تعریف کرده و وظیفه آن‌هاست به نحو احسن محقق شود و این مهم میسر نمی‌شود مگر با نظارت دقیق نسبت به آنچه که در مدیریت شهری رخ می دهد .
رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه مدیران باید با حرکت جهادی و تلاش روز افزون نسبت به آنچه که باید در رابطه با خدمت به مردم است عینیت بخشند، یادآور شد: زمان آزمون و خطا گذشته است باید با تلاش و جدیت تمام کاستی ها را برطرف کرد تا آنچه زیبنده شهر همدان است محقق شود.
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان در این جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) به رسالت و نقش خبرنگاران در  جامعه اشاره کرد و گفت: خبرنگاران اذان گوی جامعه هستند و همیشه باید مورد حمایت قرار گیرند.
اکبر کاوسی‌امید اضافه کرد: حمایت از رسانه‌ها و خبرنگاران باید هم توسط دولت و هم مدیریت شهری صورت پذیرد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان