اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. مرداد 1401 - 10:25   |   کد مطلب: 36050
نماینده مردم همدان گفت:بی شک این کینه توزی فتنه گران به سرکردگی میرحسین موسوی از حبیب حرم، نشان‌ از بزرگی کار‌ این شهید مدافع حرم‌در به آرامش رساندن کشور در سال ۸۸ دارد.

به گزارش صبح الوند، احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان در پی اظهارات بی شرمانه میرحسین موسوی درباره سردار همدانی گفت: رافت بیش از حد نظام اسلامی بار دیگر‌ دهان فتنه گران و مزدوران صهیونیستی را باز کرد.

وی افزود: این بار سردار شهید حاج حسین همدانی را‌ که نقشی تاثیر گذار و بی بدیل در خنثی سازی فتنه‌سال ۸۸ داشت آماج‌حملات خود قرار‌دهند.

نماینده مردم همدان افزود:بی شک این کینه توزی فتنه گران به سرکردگی میرحسین موسوی از حبیب حرم، نشان‌ از بزرگی کار‌ این شهید مدافع حرم‌در به آرامش رساندن کشور در سال ۸۸ دارد.

فلاحی تاکید کرد: وای به حال فتنه گران اگر هوس وسودای دیگری به ذهن شان خطور کرده باشد، که چنان به یک شخصیت بین المللی که نقش اش در جبهه مقاومت زبانزد دنیاست بی حرمتی کردند. 

وی با اشاره به نقش بی بدیل سردار همدانی در عرصه های مختلف گفت: جببه مقاومت مدیون حرکات راهبردی سردار همدانی است و با  ر دیگر با حرکت مزدور صهیونیست سیره این شهید ترویج می شود. 

انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان