اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. مرداد 1401 - 13:42   |   کد مطلب: 36045
رییس هیات والیبال همدان گفت: حفظ سهمیه در لیگ یک والیبال کشور بسیار حایز اهمیت بود و با رایزنی هایی که داشتیم، فدراسیون پذیرفت در لحظه های واپسین امتیازی را برای همدان محفوظ کند.
رییس هیات والیبال همدان: حفظ سهمیه در لیگ یک کشور بسیار مهم بود

به گزارش صبح الوند، حمید بادامی نجات  افزود: براین اساس به شهردار همدان پیشنهاد دادیم و وی استقبال کرد و قرار شد مراحل قانونی را طی کند اما برای اینکه از قرعه کشی حذف نشویم، با هماهنگی که با شهرداری داشتیم، بنا شد که این فرصت را از دست ندهیم و اعلام آمادگی کردیم.
وی اضافه کرد: اسپانسری بخشی از ورودی مسابقات را پرداخت کرد تا این امتیاز برای همدان حفظ شود و اگر شهرداری و مجموعه مدیریت شهری به این نتیجه برسند که تیمداری کنند، هیات والیبال با تمام توان حمایت می کند و اگر این چنین نشود، قطعا پیگیری می شود تا از ظرفیت های استان در تیمداری والیبال بهره مند شویم.
بادامی نجات خاطرنشان کرد: شهرداری همواره در حمایت از ورزش شایسته عمل کرده و تیم هایی نظیر والیبال که با حداقل هزینه می شود افتخار کسب کرد، نیاز به حمایت دارند.
وی تاکید کرد: حفظ امتیاز لیگ یکی والیبال برای همدان بسیار حایز اهمیت است و امیدوارم همه برای اعتلای این تیم کمک کنند.
نماینده والیبال همدان در قرعه کشی مسابقات سری B لیگ دسته یک مردان کشور در گروه ب با تیم های نیروی زمینی تهران، آتیه سازان دزفول، مناطق نفت خیز جنوب، مس کرمان، آراد بندر ماهشهر و شهرداری دامغان قرار گرفت.
دیدارهای سری B لیگ دسته یک مردان از روز 28 مرداد آغاز می‌شود و دیدارها ساعت 15 روزهای جمعه برگزار خواهد شد.
در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه 4 تیم به مرحله نهایی صعود خواهند کرد تا برای کسب رتبه‌های اول تا هشتم جدول با هم به رقابت بپردازند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان