اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. آذر 1392 - 5:59   |   کد مطلب: 3604
فرماندار همدان گفت: نیروی انتظامی حافظ امنیت مردم است و در جهت برقراری امنیت و آسایش آنان تلاش شبانه روزی دارد.

به گزارش صبح الوند، حسن قهرمانی‌مطلق در مراسم راه‌اندازی یگان مستقل فوریت پلیس 110 همدان گفت: افتخار پلیس ما این است که شهروندان را بعنوان همیار در کنار خود دارد.

وی اظهار كرد: با توجه به مهاجرپذير بودن شهرستان همدان و ورود 50 هزار نفر مهاجر طبق سرشماري، شاهد صفر شدن جرائم خشن در شهرستان هستيم.

فرماندار همدان تصريح كرد: با توجه به افزايش جرائم خشن و عمومي در كشور اما خوشختانه شاهد كاهش اين نوع جرائم در سطح استان و شهرستان هستيم.

وی اظهار داشت: امروز شاهد به بار نشستن زحمات پلیس در بخش‌های مختلف جامعه هستیم به طوری که طی یک نظرسنجی به دست آمده، 85 درصد از مردم اولین جایی که در حین یک اتفاق با آن تماس می‌گیرند پلیس 110 است.

قهرمانی مطلق افزود: این آمار نشان از اعتماد بالای مردم به پلیس است و همچنین در کنار این اعتماد میزان رضایتمندی از توان اجرایی پلیس است که در جامعه خود را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از نتیجه تلاش‌های پلیس جمع‌آوری 230 نفر از اراذل و اوباش در همدان بوده که اگر جلوی این افراد گرفته نمی‌شد چه بسا آمار آن‌ها افزایش و امنیت در جامعه سلب می‌شد.

قهرمانی مطلق بیان داشت: امروز همدان به عنوان یک شهر امن در کشور است و این از تنوع مأموریت‌های پلیس در زمینه‌های مختلف ناشی شده است.

وی با اشاره به اینکه مطالبات مردم از ناجا بسیار زیاد است، خاطرنشان کرد: همین مطالبات زیاد مردم از پلیس مایه خیر و برکت برای این نیرو‌های همیشه در صحنه شده تا بتوانند آن طور که در شأن پلیس است کار را به سرانجام رسانده و میدان‌داری کنند.

فرماندار همدان ابراز داشت: در ایام نوروز و تابستان ساماندهی مسافران با امنیت عمومی بسیار خوبی صورت گرفت به طوری که هر مسافری توانست با آسودگی خاطر در هر جایی چادر بزند و همه این مسائل نشان دهنده وجود امنیت در همدان است.

وی در پایان سخنانش گفت: 80 درصد بار مصوبات شورای تأمین شهرستان همدان بر روی دوش ناجاست به طوری که یکی از پایه‌های اصلی این شورا نیروی انتظامی است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان