اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. مرداد 1401 - 9:25   |   کد مطلب: 36032
مدیرکل ورزش همدان در جمع اعضای هیات اسکیت
اسکیت در مسیر موفق میادین ملی و بین المللی
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه ورزش اسکیت از رشته های موفق در همدان است، گفت: هیات اسکیت جزو هیات هایی است که سالن اختصاصی دارد و توانسته به خوبی در عرصه های قهرمانی و همگانی ورود کند.

به گزارش صبح الوند، علی حقیقی در نشست با اعضای هیات اسکیت همدان اظهارداشت: امروزه اسکیت به عنوان یکی از رشته های پرطرفدار نزد خانواده ها توانسته در عرصه های همگانی و قهرمانی موفق عمل کند.
وی اضافه کرد: ویژگی های جذاب این رشته ورزشی سبب شده تا جوانان و نوجوانان علاقه مند به فعالیت در این رشته چشمگیر باشند و استقبال اسکیت بازان سبب شد تا در گذشته سالن اختصاصی مجهز برای فعالان این رشته در نظر گرفته شود و دستاوردهای خوبی را نیز به دنبال داشته است.
حقیقی با اشاره به اینکه ورزش اسکیت یکی از رشته های موفق در همدان است گفت: از عملکرد هیئت اسکیت استان همدان رضایت داریم و رئیس این هیئت توانسته با برنامه ریزی منسجم و مدون آمار قابل توجهی از ورزشکاران را به این رشته جذب کند.
وی جایگاه مطلوب اسکیت بازان همدانی در عرصه ملی به ویژه حضور در میادین بین المللی را از دیگر موفقیت های هیئت اسکیت برشمرد و گفت: دستگاه ورزش استان همدان از رشته های موفق در عرصه های بین المللی حمایت لازم را خواهد داشت.
حقیقی با تاکید بر اینکه ورزش اسکیت همدان می تواند در عرصه های همگانی و قهرمانی نقش تعیین کننده در کشور داشته باشد، گفت: حضور فعال بانوان، توجه به رده های سنی پایه، بهره مندی از مربیان با تجربه، حضور مستمر در لیگ های کشوری و حفظ قهرمانان و تلاش برای موفقیت روزافزون آنها در ورزش اسکیت به خوبی قابل مشاهده است.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان عنوان کرد: اسکیت از رشته هایی است که هم اکنون در همدان از سالن سرپوشیده و مجهز برخوردار بوده و این زیرساخت ایجاد شده به طور حتم در پیشرفت اسکیت بازان نقش موثری دارد.
رییس هیات اسکیت همدان نیز در این نشست گفت: آموزش همگانی دستاوردی موفق برای اسکیت این استان است و به جز فامنین در تمامی شهرستان ها این رشته فعال شده است.
 مهدی مجیدی اظهار داشت: اسکیت توانسته به عنوان ورزش مهیج و جذاب در بین رده‌های سنی مختلف جایگاه مطلوبی را به خود اختصاصی دهد و هم اکنون در تمامی رده‌ها در بخش دختران و پسران شاهد حضور چشمگیر ورزشکاران هستیم.
وی بیان کرد: مربیان در ترویج آموزش‌های همگانی ورزش اسکیت نقش موثری را ایفا کردند و امسال نیز برنامه‌های آموزشی هیات به خوبی انجام شده به طوریکه هم اکنون مدارس اسکیت در سطح شهرستان ها فعال است.
مجیدی وی با اشاره به اینکه به جز فامنین سایر شهرستان‌های استان همدان در رشته اسکیت فعالیت دارند، گفت: پیگیری برای تجهیز زیرساخت‌های ورزش اسکیت در شهرستان‌ها در حال انجام است و هم اکنون نیز شهرستان بهار دارای پیست اسکیت سرعت و آموزشی روباز است و به زودی شهر صالح آباد نیز دارای زمین اسکیت میشود.
رییس هیات اسکیت همدان با اشاره به برنامه‌های سال جاری این هیات خاطرنشان کرد: حضور در لیگ‌های کشوری و تکرار قهرمانی در لیگ اسکیت هاکی و نیز توسعه فعالیت‌های اسکیت در شهرستان‌ها برنامه ریزی شده است.
سحاب روشن شهردار صالح آباد و عضو هیات رئیسه هیات اسکیت استان همدان نیز گفت: در صالح آباد دو سالن ورزشی را مهیای اسکیت کرده ایم ضمن اینکه در حال ایجاد زمین اسکیت در یکی از نقط خوب شهر هستیم.
وی بیان کرد: رایزنی با سایر شهرستان ها و شهرها برای ایجاد زیرساخت های ورزش اسکیت را دارم و انتظار می رود شهرداری ها به این مهم کمک کنند.
نایب رییس هیات اسکیت همدان نیز با تاکید بر ضرورت آموزش مربیان در سایر شهرستان ها گفت: آمادگی داریم تا از مربیان موجود در شهرستان ها برای برگزاری دوره های آموزشی و توجیهی علاقه مندان کمک بگیریم.
سمیه فتاحی افزود: خوشبختانه در بخش بانوان از وضعیت خوبی در رشته های زیرمجموعه اسکیت برخوردار هستیم و توانسته ایم فرزندان خانواده ها را به خوبی در این ورزش جذب کنیم.
رییس هیات اسکیت شهرستان همدان نیز خواستار استحکام سازی دیواره خانه اسکیت همدان شد و افزود: با وجود پیگیری های صورت گرفته هنوز اقدامی انجام نشده است.
علی مخزنی افزود: خانه اسکیت یکی از پرجمعیت ترین فضاهای ورزشی همدان است که نیاز به حمایت بیشتر دستگاه ورزش به خصوص کاهش اجاره بها هستیم.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان