اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. مرداد 1401 - 7:28   |   کد مطلب: 36027
علی اکبرکاووسی گفت: مطرح کردن مسائلی که هنوز در شورا به قطعیت نرسیده بدون شک باعث بازی با روح و روان مردم می شود.
شورا هنوز تصمیم قطعی در مورد فروش زمین مطرح شده نگرفته/بازی با روح و روان مردم به

به گزارش صبح الوند، اخیرا اظهارات یکی از اعضای شورای شهر همدان مبنی بر فروش ۸ میلیارد زیر قیمت یک زمین با تصویب شورا خبر ساز شد.

در این اظهارات آمده بود که چند ماه گذشته، یک قطعه زمین بزرگ تجاری در یکی از نقاط خوب شهر همدان توسط شهرداری با قیمت کارشناسی پایین به مزایده گذاشته شد و تنها شرکت کننده با همان قیمت برنده شد.

در همین خصوص علی اکبرکاووسی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر همدان در گفت و گو با عصرهمدان؛ اظهار داشت: این زمین به طور کامل به فروش نرسیده و هنوز فعل فروش شکل نگرفته که تصور شود شهرداری و شورا مال مردم را به حراج گذاشته اند.

وی ادامه داد: نقل و انتقال زمانی تکمیل می شود که سند به طور کامل انتقال پیدا کند؛ در این مورد هنوز انتقالی صورت نگرفته و طی روند خود در حال گرفتن مصوبات شورا و در نهایت فروش زمین بوده و کار کامل به نتیجه نرسیده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر همدان گفت: این مسائل در شورا طبیعی است. چرا که در شورا بحث خرد جمعی مطرح است و تک تک اعضا در تصمیمات نقش ایفا می کنند تا بتوانند بهترین تصمیمات را بگیرند.

وی افزود: بنده در خصوص فروش زمین در ابتدا مخالف بودم و دلیل آن قیمت پایین زمین بود اما اکثریت شورا تاکید بر فروش زمین داشتند.

کاووسی تاکید کرد: در نهایت هیات انطباق یک هیات سه نفره متشکل از کارشناسان تشکیل داده تا قیمت را کشف کنند. چرا که این مباحث تخصصی است و مطرح کردن این مساله در بین مردم روح و روان آنها را به هم می ریزد و هدف از مطرح کردن چنین موضوعاتی شفاف سازی نیست چرا که باعث عدم اطمینان مردم به شورا می شود.

وی در پایان تصریح کرد: اگر بخواهیم همه مباحثی که هنوز به قطعیت نرسیده را در شورا مطرح کنیم بدون شک به نفع ما نیست.

انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان