اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. تير 1401 - 9:01   |   کد مطلب: 35971
رئیس کل دادگستری استان همدان گفت: دستگاه قضا در عرصه حمایت از تولیدکنندگان می تواند ورود جدی داشته باشد، چرا که هرچه میزان تولید و در نهایت اشتغالزایی در سطح جامعه افزایش یابد به همان اندازه شاهد کاهش آسیب های اجتماعی خواهیم بود.

به گزارش صبح الوند،  همزمان با هفته قوه قضائیه رئیس کل دادگستری استان از دو کارخانه نیلگون سرام و قطعه سازان شوکت شهرستان رزن بازدید کرد.
«محمدرضا عدالتخواه» در حاشیه این بازدید بر مسئله حمایت از واحدهای تولیدی به عنوان یکی از سیاست های دستگاه قضا تأکید کرد و گفت: قوه قضائیه در چارچوب های قانونی برای حمایت حقوقی و قضایی از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان از هیچ کوششی دریغ نمی کند.
وی اظهار کرد: شناسایی مشکلات واحدهای تولیدی و تلاش برای رفع موانع پیشرفت و توسعه کارخانه ها یکی از سیاست هایی است که به چد از سوی دستگاه قضایی دنبال می شود.
رئیس کل دادگستری همدان افزود: هرچه میزان اشتغالزایی در سطح جامعه افزایش یابد به همان اندازه شاهد کاهش آسیب های اجتماعی خواهیم بود.
عدالتخواه در ادامه با اشاره به بازدید انجام شده از گروه تولیدی کاسپین سرامیک، عنوان کرد: محصول تولیدی این کارخانه انواع گلدان و مصنوعات سرامیکی است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر 12 نفر به صورت مستقیم و 21 نفر به صورت غیر مستقیم در این کارخانه فعالیت دارند و 90 درصد محصولات آن صادراتی است.
رئیس کل دادگستری استان همدان گفت: با توجه مطالب مطرح شده پیش بینی می شود در صورت اجرای طرح توسعه برای ۴۹ نفر به طور مستقیم و برای 76 به طور غیرمستقیم اشتغال ایجاد شود.
انتهای پیام/ز

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان