اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. تير 1401 - 13:27   |   کد مطلب: 35964
وحیدرضا قناعتیان کارشناس فیلم و تئاتر؛
سالن های تئاتر یکدست نیستند و مخاطبین از هر سنی حضور دارند
کارگردان و کارشناس فیلم و تئاتر با تاکید بر اینکه سالن های تئاتر باید یکدست باشد گفت؛ از هر سنی نباید مخاطب در سالن حضور داشته باشد، چرا که در این صورت یک کار خوب ممکن است تاثیر آنچنانی نداشته باشد.

 

به گزارش صبح الوند؛ کارشناس فیلم و تئاتر در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در چند سالی که تئاتر در همدان برگزار شد سعی کردیم با دبیران جشنواره رایزنی کنیم و بخشی را به اثرات فاخر دانش آموزان اختصاص دهیم.

 

 

وی افزود: البته کارهای دانش آموزی از قبل وجود داشت اما برگزیدگان راه پیدا نمی کردند که خوشبختانه امسال راه پیدا کردند و هم اکنون از 32 استان کشور در این جشنواره دعوت شده اند و تئاتر دانش آموزی را راهبری و هدایت می کنند.

 

قناعتیان تاکید کرد: بعد از دو سال وقفه به علت کرونا خوشبختانه امسال هنرمندان روی صحنه رفتند که جای خوشحالی دارد.

 

نقد کارگردان از ۲۷ امین جشنواره کودک و نوجوان در همدان به یکدست نبود سالن ها بود و گفت: سالن های تئاتر یکدست نیستند و مخاطبین از هر سنی حضور دارند.

 

 

کارگردان با تاکید بر اینکه سالن های تئاتر باید یکدست باشد گفت؛ از هر سنی نباید مخاطب در سالن حضور داشته باشد، چرا که در این صورت یک کارتاثیرگذار شاید برای مخاطب کسل کننده باشد.

 

وی افزود: اداره ارشاد همدان و کارشناسان این جشنواره را به خوبی حمایت می کنند و جای تشکر دارد، هر چند تداوم کار در یک شهر تعامل نهادها و سازمانها را نشان می دهد.

 

 

انتهای پیام/ آ 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان