اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. خرداد 1401 - 11:41   |   کد مطلب: 35957
رئیس کمیسیون برنامه بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان تاکید کرد: نتایج و مصوبات کمیسیون ماده ۵ باید در زمان مقرر و به موقع اطلاع رسانی شود.

به گزارش صبح الوند،  اکبر کاوسی امید در نطق پیش از دستور جلسه صحن شورا افزود: متاسفانه گاهی اوقات تصمیمات و مصوبات کمیسیون ماده ۵ در زمان مقرر به مخاطبین اطلاع رسانی نمی شود که این امر باعث متضرر شدن شهروندان می شود.

کاوسی امید با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون ماده ۵ در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ یادآور شد: مصوبات و تصمیمات این کمیسیون در تاریخ ۱۷ خرداد ماه سال جاری به شهرداری اعلام شده است که تأخیر در اعلام این مصوبات باید مشخص شود.

 وی اضافه کرد: نتیجه جلسه شهروندانی که پرونده‌های آنها در آخرین جلسه کمیسیون ماده ۵ درسال گذشته مطرح شده بود در بازه زمانی سه ماهه اعلام شده که به همین دلیل شهروندان متضرر شده‌اند.

به گفته کاوسی‌امید اگر چنانچه نتیجه کمیسیون ماده ۵ در زمان خود اعلام می‌شد چه بسا شهروندانی که برای اخذ پروانه ساختمانی اقدام شروع به ساخت و ساز شروع می کردند با افزایش قیمت مصالح ساختمانی پس از سه ماه متضرر نمی‌شدند.

وی تاکید کرد: اطلاع به موقع از تصمیمات در خصوص شهروندان، حق مردم است و نباید این حقوق تضییع شود و افرادی که در ارائه گزارش کمیسیون ماده ۵ ترک فعل کرده‌اند باید پاسخگو باشند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان