اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. خرداد 1401 - 10:31   |   کد مطلب: 35950
تاکید رئیس مرکز پژوهش‌های شورای شهر همدان:
ضرورت تعیین تکلیف تیم فوتبال شهرداری همدان
رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان با تاکید بر تعیین تکلیف تیم فوتبال شهرداری همدان، گفت: واگذاری تیم فوتبال شهرداری به بخش خصوصی بدون بررسی ابعاد آن صحیح نیست‌ و این امر نیازمند اقدام کارشناسانه است.

به گزارش صبح الوند، سعید شهابی نیا در جلسه صحن شورا با اشاره به اینکه تیم فوتبال شهرداری همدان نتیجه تلاش و زحمات مدیریت شهری در طی سالهای گذشته بوده است، افزود: اکنون نیز نباید به یک بار اقدام به حذف این تیم کرده و به بخش خصوصی واگذار کنیم.
شهابی نیا اظهار داشت: لازم است تدابیر و برنامه خاصی برای این تیم فوتبال تدوین شود یا اینکه به صورت تدریجی واگذاری آن به بخش خصوصی صورت پذیرد.
وی اضافه کرد: از سویی می توان تیم فوتبال شهرداری را به صورت باشگاه فعال کرده، تا بتواند هزینه های تیم تامین شود، اما واگذاری آن به بخش خصوصی بدون بررسی ابعاد مختلف اقدام مناسبی نیست‌.
رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به تدوین سیاست‌های ورزشی در کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان، اضافه کرد:علی رغم اینکه سیاست‌های ورزشی در کمیته علمی تدوین شده ، اعضای کمیته‌های علمی باید به شورای پژوهشی معرفی شوند، همچنین سیاست‌ها نیز باید مورد تایید شورای پژوهشی قرار گیرد که این امر محقق نشده است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان