اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. خرداد 1401 - 12:58   |   کد مطلب: 35927
مسعود ویژه گفت: باید بدانیم در دور دست ها نیز ذائقه های هنری و موسیقی مردم تحت تاثیر رسانه تغییر کرده و به سمت اجراهای نامتعارف کشیده شده است؛ لذا باید تلاش کنیم تا ذائقه ها را به سمت کارهای فاخر و تاثر گذار سوق دهیم.

مسعود ویژه، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در گفتگو با خبرنگار صبح الوند؛ در خصوص نشاط اجتماعی در سطح شهر گفت: باید بدانیم نشاط اجتماعی فقط برگزاری کنسرت و اجرای صحنه نیست.

وی افزود: بسته های شادی حلال توسط کارشناسان طراحی شده که برای علاقمندان به کنسرت هم تعبیه شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تاکید بر اینکه برنامه های متنوعی برای اجرا در استان طراحی شده و برای تمام سلیقه ها قابل استفاده است، گفت: همدان دارالمومنین است و با توجه به سلایق مردم برنامه ها طراحی شده اند و در ایام سال اجرا می شوند.

ویژه با بیان اینکه کنسرت ها چارچوب و ساختاری مشخص دارند که معمولا از وزارتخانه ابلاغ می شوند، گفت: در سالهای قبل هم اجرای کنسرت ها داشته ایم و در دولت جدید هم با دقت نظر بیشتری انجام می شود.

وی ادامه داد: در دستور العمل های ابلاغی قسمتی برای ارائه مجوز کنسرت هاست و غیر از آن هم کمیته ای متشکل از ستاد امر به معروف، اماکن و حوزه علمیه تشکیل شده و در آن سیاست های کلی برگزاری کنسرت ها بررسی می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: موارد لازم برای برگزاری کنسرت ها با دقت نظر اعمال می شود و ضمن اینکه برای طرفداران کنسرت در شهر همدان تلاش شده، سعی می شود حاشیه ای ایجاد نشود.

ویژه تاکید کرد: باید بدانیم در دور دست ها نیز ذائقه های هنری و موسیقی مردم تحت تاثیر رسانه تغییر کرده و به سمت اجراهای نامتعارف کشیده شده است؛ لذا باید تلاش کنیم ذائقه ها را به سمت کارهای فاخر و تاثر گذار سوق دهیم.

انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان