اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. دى 1400 - 12:18   |   کد مطلب: 35693
محمد علی محمدی اظهار کرد: همه دستگاههای اجرایی و تشکلهای مردمی باید برای پیشگیری از اعتیاد برنامه داشته باشند و از ظرفیت های موجود بطورکامل استفاده کنند.

به گزارش صبح الوند، محمد علی محمدی، فرماندار شهرستان همدان در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان گفت : همه دستگاههای اجرایی و تشکلهای مردمی باید برای پیشگیری از اعتیاد برنامه داشته باشند و از ظرفیت های موجود بطورکامل استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در این شورا گزارشهای آماری ملاک نیست افزود: از بیان مسایل تئوری و آمارها در این جلسات باید عبور کنیم و در راستای برنامه های مشخص و عملیاتی شدن امور پیشگیرانه برویم.

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به اجرای بند بند طرح ساماندهی معتادان متجاهر تصریح کرد: معتادان متجاهر امنیت روانی و فضای عمومی شهر را به خطر می اندازند و مشاهده اینگونه افراد با وضعیت ظاهری و رفتاری نامطلوب در شان مردم همدان و جامعه ما نیست.

وی با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر صرفا معطوف به برخورد پلیس با این پدیده نیست افزود : بسیاری از ظرفیتهای موجود ما از جمله مراکز ورزشی و فرهنگی آنطور که باید در دسترس عموم قرار نمی گیرد و و با بهانه های واگذاری به بخش خصوصی، خراب شدن امکانات و دیگر موارد استفاده حداقلی داریم.

محمدی اضافه کرد : مراکز ورزشی، پایگاههای سلامت اجتماعی، مدارس، مساجد، کانونها و حسینیه ها همه و همه باید در حداکثر ساعات برنامه ریزی و برای مردم قابل استفاده باشد تا شهر دچار رخوت و این آسیبهای اجتماعی نشود.

فرماندار همدان با اشاره به لزوم همکاری با شهرداری در احداث و مدیریت گرمخانه ویژه افراد فاقد سرپناه موقت اظهار کرد : فرهنگ سراهای در اختیار مدیریت شهری نیز از جمله مراکزی است که باید با برنامه ریزی و پویایی کامل فعال باشند.

وی افزود : ضعف اعتقادات مذهبی با افزایش آسیبهای اجتماعی بویژه اعتیاد رابطه مستقیم دارد و لازم است ضمن تبیین آثار مخرب این بلای خانمان سوز در جامعه به افزایش مهارتهای فردی، اجتماعی و تقویت اعتقادات در فرزندان بیش از پیش توجه شود.

محمد علی محمدی فراهم نمودن زیرساختها و پیش بینی برنامه های مفرح و سالم را از جمله ضرورت های مورد نیاز جوانان و نوجوانان دانست و بیان کرد : در جلسات اتی این شورا دستگاههای اجرایی عضو برنامه های مشخص خود را در این راستا اعلام کنند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان