اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. دى 1400 - 9:52   |   کد مطلب: 35687
مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان در حالی معرفی شد که از یک سو برخی فرهنگیان به مدیرکل جدید اعتراض داشتند و از سویی دیگر مدیر کل سابق در سالن سخنرانی با منتقدان زیادی روبرو شد.

به گزارش صبح الوند،  مراسم تودیع و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان در تالار معلم برگزار شد.

در این مراسم، از زحمات پورداوود مدیر کل سابق تجلیل و محمود نقوی به عنوان مدیر کل جدید معرفی شد. پورداود، مدیر کل سابق، هنگام سخنرانی با اعتراض جمعی از فرهنگیان و حضار در سالن مواجه شد.

البته از ابتدا جو حاکم در مراسم نشان از اعتراض افراد زیادی به عملکرد این اداره کل بود و اعتراض یکی از فرهنگیان با صدای بلند هنگام سخنرانی مدیر کل سابق با این عنوان که (شما در حق ما جفا کردید) اشتباهات این مدیر کل در حین تصدی مسئولیت را بیش از پیش نمایان کرد.

مدیر کل سابق آموزش و پرورش زمانی که برای سخنرانی دعوت شد، با شعار عده ای که او را دروغگو خطاب کردند مواجه شد اما اعتنایی نکرد و سخنان خود را ادامه داد!

محمود نقوی، مدیرکل جدید نیز که در سالن، حدود ده بنر تبریک از شهرستان فامنین برای او کاملا خودنمایی می کرد، زمانی که پشت تریبون قرار گرفت با تشویق یک دقیقه ای حضار مواجه شد و از مشکلات مالی و نبود نیروی انسانی در این اداره کل گلایه و دست یاری به سوی همگی دراز کرد تا بتوانند بر مشکلات فایق آیند!

از مسئولین استان همدان و اداره کل آموزش و پرورش تقریبا بیشتر از ده نفر در سالن حضور نداشتند.

البته ناگفته نماند که در دعوت رسانه ها و خبرنگاران نیز ضعف متولیان امر، کاملا مشهود بود.

عملکرد ضعیف مدیرکل اصلاح طلب سابق آموزش و پرورش استان همدان در طی دوران مسئولیت و همچنین انتصاب مدیر کل پرحاشیه جدید آموزش و پرورش روزهاست که دستمایه توجه بسیاری از منتقدان، مردم و رسانه ها شده بود.

انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان