اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. دى 1400 - 13:03   |   کد مطلب: 35652
عبدالمجید شیخی گفت: حاج قاسم بعد از پیروزی انقلاب بعنوان یک سرباز فداکار و یک بسیجی مخلص در خدمت نظام بود و گوینده اگر به فعالیت های وی کاملا آشنا باشد متوجه می شود چه خدماتی در همه زوایا ارائه داده است.

عبدالمجید شیخی، کارشناس اقتصادی و سیاسی در گفتگو با خبرنگار صبح الوند؛ گفت: در آستانه دومین سالگرد شهادت نفس زکیه مرد شجاع و مجاهدفی سبیل الله و مالک اشتر زمان حاج قاسم سلیمانی هستیم.

وی افزود: حاج قاسم بعد از پیروزی انقلاب بعنوان یک سرباز فداکار و یک بسیجی مخلص در خدمت نظام بود و گوینده اگر به فعالیت های وی کاملا آشنا باشد متوجه می شود چه خدماتی در همه زوایا ارائه داده است.

کارشناس اقتصادی و سیاسی تاکید کرد: کسی می تواند همه زوایای زندگی حاج قاسم را روایت کند که لحظه به لحظه با وی همسنگر و همراه بوده باشد.

شیخی گفت: وی در طول دفاع مقدس به عنوان یک فرمانده شجاع خدمات زیادی ارائه داد که از طریق فرماندهانی که با وی بودند باید خدماتش تشریح شود

وی افزود: یک مثال بارز از مدیریت و تدبیر اجتماعی اقتصادی این بزرک مرد یعنی از خدمات اقتصادی اش همین بس که در منطقه جنوب شرق کشور یک طیف و جمعیت اشرار در بین مردم عادی را به تولید کننده شهروند و مقیّد به قانون تبدیل می کند.

این استاد دانشگاه گفت: خدمات اقتصادی را در اختیار آنها قرار می دهد و افراد را از افعال پولشویی و کارهای مجرمانه در واقع استحاله می کند به وضعیتی که تبدیل به شهروندانی شاغل و آبرومند می شوند و این مصداق بارز تدبیر و تدبر یک فرمانده نظامی در اقتصاد اجتماعی است و کسی که درک عمیقی از جامعه شناسی منطقه دارد.

وی افزود: مصداق بارزی از ارزش مداری، مردمداری، تحول گرایی و مدیریت انسانی را در معرض دید و قضاوت دولت مردان و مدیریت دنیا قرار می دهد

شیخی ادامه داد: از فعالیت های امنیت زای وی می توان با قاطعیت گفت که امروز حتی امنیت اروپا و امریکا همه مدیون او هستند چرا که داعش تا قلب اروپا هم نفوذ کرده بود.

کارشناس اقتصادی و سیاسی افزود: آرامشی که در سوریه عراق ایران و لبنان حاکم است مدیون او هستند.

شیخی گفت: کشورهایی مثل ترکیه،فرانسه، ژاپن و عربستان و… که به داعش کمک کردند می بینیم امروزه بخشی از بازار کالاها و خدمات سوریه را به دست گرفته اند، که مدیون امنیت عمومی است که سردار شهید حاج قاسم بوجود آورده است.

وی افزود: امروز قوامی که جبهه مقاومت در منطقه بوجود آورده، توانی که مردم حماس دارند همه مدیون خدمات شهید قاسم سلیمانی هستند و همه ناشی از مجموعه فعالیت های وی است که در دفاع از حرم ال الله بوجود آوردند و فتنه بزرگی را از بشریت دور کردند. خداوند تبارک و تعالی این شهید بزرگوار و نفس زکیه را با مولایش سید الشهدا سلام الله علیه محشور بفرمایند و ما را از شفاعت این عزیز بهره مند گرداند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان