اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. مهر 1400 - 9:10   |   کد مطلب: 35421
ناصر قوامی مشفق گفت: : قلم باید برای مردم و آرمان‌های انقلاب زده شود و اگر قلم ما به اجاره جریان‌های و زمین سیاسی رود قطعاً به آرمان‌های انقلاب خیانت کرده‌ایم.

به گزارش صبح الوند،  ناصر قوامی مشفق مسئول بسیج رسانه استان همدان در آیین برگزاری دوره خبرنگاری ملایر با اشاره به جایگاه قلم اظهار کرد: امروز جمهوری سلامی ایران به دلیل آرمان‌هایی که دارد در کانون توجه رسانه‌های استکبار است.

وی افزود: یکی از ضرورت‌های اصلی کار رسانه‌ای حرفه‌ای و تخصصی و اصحاب قلم حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

قوامی مشفق با اشاره به سخنان رهبری درباره تحریف و تحریم بیان کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری تأکید داشتند اگر جریان تحریف شکست بخورد قطعاً جریان تحریم شکست خواهد خورد.

وی تحریف را بز رک‌ترین خطر برای جمهوری اسلامی دانست و گفت: واقعه عاشورا و مصیبت‌های وارده بر خاندان اهل‌بیت نتیجه تحریف در صدر اسلام بود.

مسئول بسیج رسانه استان همدان بیان کرد: جریان عاشورا تنها ۵۰ سال پس از رحلت پیامبر رخ داد که بسیاری از افراد حاضر در کربلا حضور نبی مکرم اسلام را درک کرده بودند.

وی گفت: تحریف به معنی زدن عقبه ارزشی است و جریان نفوذ پس از زحلت پیامبر آن‌قدر اسلام را تغییر داد که ثمره آن وقوع واقعه عاشورا بود هرچند که این واقعه چون انفجار نور اسلام را نجات داد.

قوامی مشفق بیان کرد: امروز نیز جریان نفوذ با تحریف به دنبال زدن عقبه ارزشی نظام جمهوری اسلامی است نقش قلم و رسانه در حفظ آرمان‌ها و جلوگیری از تحریف بسیار اثرگذار است.

وی با اشاره به فعالیت‌های دشمن در رسانه‌های مختلف علیه نظام ایران اسلامی بیان کرد: بیش از ۲۵۰ شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان علیه این نظام و انقلاب کارکرده اما شجره طیبه بسیج محکم و استوار در مقابل همه آن‌ها ایستاده است.

مسئول بسیج رسانه استان همدان با اشاره به نقش قلم در حفظ و حراست از آرمان‌های نظام بیان کرد: قلم باید برای مردم و آرمان‌های انقلاب زده شود و اگر قلم ما به اجاره جریان‌های و زمین سیاسی رود قطعاً به آرمان‌های انقلاب خیانت کرده‌ایم.

وی بیان کرد: قلم در تزار انقلاب برای خدا و مردم می‌نویسد و گر قلمی در اجاره یک جریان باشد آیا می تواند خواست مرم را از مسئولین مطالبه کند.

رسانه بازوی توانمندی برای کارهای اجرایی است

علی‌اصغر فارسی جانشین فرمانده سپاه ملایر نیز در این آیین با اشاره به مهم‌ترین ویژگی‌های رسانه انقلابی بیان کرد: رسانه دارای جایگاه بالایی است که توانایی حفظ و حراست از انقلاب را دارد.

وی با تأکید بر حضور اثرگذار در عرصه خبر افزود: ما باید داشته‌هایمان را در این زمینه تقویت و ضمن استفاده از تجارب پیشکسوتان افراد جدید را وارد کارکرده تا یار و یاور انقلاب باشند.

جانشین فرمانده سپاه ملایر بابیان اینکه امروز رهبر انقلاب حکم جهاد تبیین را صادر کرده است، عنوان کرد: تبیین به معنای بیان واقعیت‌ها برای مردم در برابر تحریف دشمن است.

وی با اشاره به سخنان رهبری درباره شکست تحریف و اثر آن بر شکست تحریم بیان کرد: اهالی قلم و رسانه‌های با تبیین درست می‌توانند در شکست تحریف اثرگذار باشند.

فارسی تأکید کرد: رسانه بازوی توانمندی برای کارهای اجرایی است و عدم حضور رسانه‌ها برای انعکاس اقدامات انقلاب باعث شده که دشمن با ابزار رسانه خود ایجاد تحریف کند.

وی افزود: دشمن با ابزار رسانه‌ای قوی که در اختیار دارد حتی مارها خوبی که در انقلاب صورت می‌گیرد را منفی جلوه می‌دهد و نقش رسانه‌های انقلابی دراین‌بین بسیار مؤثر است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان