اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. مهر 1400 - 12:19   |   کد مطلب: 35405
سردار سلیمانی گفت: به نیابت از رهبر معظم انقلاب، در صحنه‌هایی که مردم دچار خسارت می‌شوند به میدان می‌آییم و در کنار مردم هستیم.

به گزارش صبح الوند،  به نقل از جهانبین نیوز؛ سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفان امروز در سفر به شهرستان زلزله زده کوهرنگ گفت:به نیابت از رهبر معظم انقلاب، در تمامی صحنه‌هایی که مردم دچار خسارت می‌شوند در کنار مردم هستیم به میدان می‌آییم و در ساخت منازل، بهینه سازی زیر ساخت‌هایی مثل چشمه، مدارس و خانه‌های بهداشت کمک می‌کنیم.

وی افزود: در حال حاضر مساله اصلی ساخت مسکن‌های مردم است و هرزمان که هماهنگی‌های لازم را فرماندار شهرستان انجام دهد به همت سردار اکبری فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری، پیگیری‌های سردار زهرایی رئیس بسیج سازندگی کشور و همچنین سرهنگ فولادی مسئول بسیج سازندگی سپاه استان، حتی از همین امروز، در صورتی که تیپ نقشه ها، الگوهاو هماهنگی‌های لازم با بنیاد مسکن و سهم دولت مشخص شده باشد ساخت و ساز منازل تخریب شده را به صورت خوب، زیبا و استاندارد مطابق با آئین نامه‌های زلزله، آغاز کنیم.

سردار سلیمانی گفت: مردم نجیب و وفادار سرزمین بختیاری حق زیادی گردن انقلاب دارند و نظام مقدس جمهوری اسلامی هم نشان داده است که در این صحنه‌ها همچون زلزله سی سخت در استان کهکیلوئیه و بویر احمد در کنار مردم است.

وی بیان داشت:برای ساخت و ساز سریع واحد‌های تخریب شده علاوه بر کمک و تسهیلات دولت، از لحاظ مالی و نیروی انسانی برای ساخت و ساز سریع و همچینی اسکان موقت کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان