اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. مرداد 1400 - 12:24   |   کد مطلب: 35266
سعید شهابی عضو شورای شهر ششم با حضور در دفتر پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان به بیان دیدگاه های خود پرداخت.

به گزارش صبح الوند، سعید شهابی، عضو منتخب شورای ششم شهر همدان با حضور در دفتر پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان، اظهار کرد: لیست ها در رای گذاری قطها تاثیر گذار هستند ولی اینکه میزان آن را بتوان مشخص کرد کار دشواری است به خصوص این دوره که تعداد لیست ها بسیار بالا بود.

وی افزود: شفافیت در شورا یکی از عواملی است که باعث می شود اعماد مردم افزایش پیدا کند و تصمیمات شورا برای مردم باید شفاف بیان شود چرا که ما نماینده مردم در شورا هستیم.

شهابی عنوان کرد: من از مردم رای گرفتم و دیدگاهم را بیان نمودم بنابراین باید موضعم در شورا مشخص شود تا برای ۴ سال بعد مردم بتوانند تصمیم بگیرند.

وی تاکید کرد: شهرداری یک ابر سازمان است که با همه مردم در ارتباط است و متاسفانه بسیاری از کارهای شهرداری انجام داده مغفول مانده و به مردم معرفی نشده است.

عضو منتخب شورای ششم شهر همدان گفت: شهردار باید یک شخصیت همه جانبه داشته باشد و فرد پاکدستی باشد و روحیه جهادی داشته باشد. شهردار باید روحیه ریسک پذیری داشته باشد و در هر سال به یک کار نپردازد و مهم تر از همه اینکه یک چشم انداز مشخص باید داشته باشد.

وی افزود: مهمترین چالش شهر همدان پروژه های نیمه تمام در سطح شهر است و بعد از آن نداشتن در آمد پایدار است.

عضو منتخب شورای ششم شهر همدان گفت: ده درصد بودجه شهرداری در امد پایدار است که هر سال باید درصدی به آن اضافه شود.

شهابی ادامه داد: پروژه ها حتما باید مطالعه داشته باشند و تحقیقات صورت گرفته انجام شود.

وی افزود: در شهر باید به کارهای علمی بها دهیم تا کار بهتر صورت گیرد و حداقل اینطور، یک منطقی پشت کارها وجود دارد و شفافیت جلوی خیلی از تخلفات را می گیرد.

انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان