اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. تير 1400 - 13:30   |   کد مطلب: 35178
هادی نظیری با بیان اینکه سازمان تبلیغات هدف اقامه کردن ارزش های ناب اسلام را دنبال می کند گفت: در حقیقت این سازمان تابلوی ارزش های انقلاب در اضلاع جامعه است.

به گزارش صبح الوند، رییس سازمان تبلیغات اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان گفت: یک تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات است و چهل سالگی سازمان تبلیغات در سال ۱۳۶۰تاسیس شد.

وی افزود: اگر نگاهی به فرمایشات امام (ره) بیاندازیم متوجه خواهیم شد که آنچه مدنظر حضرت امام و تاسیس این نهاد بوده حفظ ارزش های انقلاب است. 

 

نظیری تاکید کرد: سازمان تبلیغات یک دستگاه تبلیغی که هدفش گفتمان سازی انقلابی و به نمایش گذاشتن ارزش های ناب اسلام است. 

 

وی افزود: در یک جامعه اسلامی ارزش های انقلابی باید اضلاع آن جامعه را شکل دهند اما متاسفانه به دلایلی در سال های اخیر سازمان تبلیغات تنها به ماموریت تبلیغ پرداخته و در یک نگاه به تحقق ارزش های انقلاب نرفت. 

 

نظیری ادامه داد: در فضای حاکمیتی هم این دیده شده که اگر سازمان تبلیغات نقش رصد و اقامه کننده داشته باشد موثرتراست.

 

وی با بیان اینکه در بخش انجمن های اسلامی خیلی ضعیف عمل کردیم گفت: بعنوان نهادی که یک حلقه واحدی است اقدامات قابل توجهی در حوزه سازماندهی و بکارگیری شبکه روحانیون و مبلغین به صورت مستمر یا مقطعی داشته است. 

 

نظیری افزود: در روستاها با امام روستا و در شهر با امام محله مشارکت خوبی داریم و تا حالا توانستیم دو کرسی کشوری در حوزه کانونهای فرهنگی تبلیغی کسب کنیم. 

وی تاکید کرد: در سال جدید به دنبال شبکه تبلیغ نوین هستیم تا با تبلیغات چهره به چهره شبکه گسترده تری داشته باشیم. 

 

انتهای پیام/آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان