اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. ارديبهشت 1400 - 13:53   |   کد مطلب: 35038
محمود احمدی نژاد در نامه ای به جرج بوش رئیس جمهور امریکا راه های جدیدی برای برون رفت از شرایط شکننده موجود جهانی ارائه کرد. این نخستین مکاتبه رسمی میان رئیس جمهور ایران و امریکا در طول تاریخ بود.

به گزارش صبح الوند، محمود احمدی نژاد در نامه ای به جرج بوش رئیس جمهور امریکا راه های جدیدی برای برون رفت از شرایط شکننده موجود جهانی ارائه کرد. این نخستین مکاتبه رسمی میان رئیس جمهور ایران و امریکا در طول تاریخ بود.

 

به همین مناسبت با قناد باشی کارشناس مسایل سیاسی به گفت و گوپرداختیم.

 

رابطه ایران و امریکا به این صورت است که از سال 1332 وارد عرصه مداخله در ایران شدند و یک کودتا راه انداختند و دولت لیبرال که تلقی می شد را سرنگون کردند و شاه را در ایران به کمک اسلحه و اشرار در ایران حکفرما کردند.

 

وی افزود:بعد از آن در ایران در اختیار امریکاییها بود و تمام منابع و ارتش در اختیار امریکا بود تا در مقابل شوروی کم نیاورد، همچنین در ایران سیستم امنیتی ساواک به نفع امریکاییها بود و ایران با رژیم صهیونیستی با نفوذی ها رابطه پیدا کرد.

از سال 1332 تا 1357 خفقان تریت دوران ایران بود تا انقلاب شد و همه گفتن بعد از شاه نوبت امریکاست که باید از ایران خارج شود.

 

این کارشناس سیاسی گفت: لانه جاسوسی توسط دانشجویان نابود شد و اریکاییها وارد توطئه های دیگری چون تحریم شدند و رابطه گرگ و میش همچنان حکمفرما بود

 

بارها مقام معظم رهبری فرمودند امریکاییها در مذاکره به دنبال منافع خود هستند و ایران را متهم می کنند و در قالب یک بده بستان یک طرفه است.

 

مذاکره با امریکاییها یک روند غلط است و باید زودتر از این امریکاییها را سر جای خودش می نشاندیم.

 

گفتگوی تمدن ها در ایران باعث شد ارتباطات با امریکا بیشتر شود و بوش ایران را محور شرارت اعلام کرد و تحریم های خصمانه ای را علیه ما اعمال کرد

 

 

مذاکره با امریکاییها ایران را به قهقرا می برد و هر گونه نوشتن نامه و مذاکره اشتباهاتی است که نباید ادامه پیدا کند

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان