اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. فروردين 1400 - 9:18   |   کد مطلب: 34928
فرماندار همدان از ورود قابل توجه جوانان و افراد دارای تحصیلکرده به عرصه داوطلبان شوراهای اسلامی روستا در شهرستان خبر داد و گفت: ۶۱۶ نفر در این دوره از انتخابات برای عضویت در شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان همدان ثبت نام کردند.

به گزارش صبح الوند، محمدعلی محمدی افزود: از ۶۱۶ داوطلب ثبت نام شده، ۴۳۱ داوطلب مربوط به روستاهای بخش مرکزی و ۱۸۵ داوطلب مربوط به روستاهای بخش شراء است.

وی با بیان اینکه بخش مرکزی ۵۳ روستا و بخش شراء ۳۰ روستای واجد شرایط تشکیل شورا دارد، اضافه کرد: در مجموع ۲۸۷ کرسی عضویت شوراهای اسلامی روستا در شهرستان همدان داریم.

محمدی با اشاره به مشارکت قابل توجه داوطلبان شوراهای اسلامی در روستاهای بخش مرکزی همدان تصریح کرد: ۲۲ درصد از داوطلبان ثبت نام شده در بخش مرکزی سابقه عضویت در ادوار گذشته شوراهای روستا را داشته اند و ۷۸ درصد داوطلبان برای نخستین بار به این عرصه قصد ورود دارند.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، وی در پایان یادآور شد: پس از بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی روستا در هیات های اجرایی و نظارت بخش طبق ماده ۵۴ آیین نامه اجرایی مراتب تأیید و رد صلاحیت در تاریخ دوم خرداد ماه توسط بخشداران به داوطلبان ابلاغ خواهد شد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان