اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. فروردين 1400 - 13:46   |   کد مطلب: 34904
نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به میزگردهای برخی وزرا در کلاب هوس به بهانه پاسخ دادن به منتقدان گفت: دولت به دنبال شبکه سازی در آستانه انتخابات است تا بتوانند در انتخابات پیش‌رو حرفی برای گفتن داشته باشند دولت و وزرا در حال شبکه سازی انتخاباتی است.
دولت در "کلاب هاوس" به دنبال شبکه سازی انتخاباتی است/هیچ کس نمی داند صف های مرغ چه زمانی جمع می شود

به گزارش صبح الوند، با اشاره به اینکه متاسفانه در کشور یک نظام توزیع مناسب نداریم گفت: یک روز کالاهای اساسی آنقدر گران و کم و کمیاب می شوند که مردم دستشان به آن نمی رسد یک روز دیگر آنقدر ارزان می شود که مازاد آن روی دستمان می ماند، یک روز مرغ آنقدر ارزان می شود که جوجه ها را زنده زنده زیر خاک می کنند یک روز آنقدر قیمت مرغ بالا می رود که مردم ساعت ها در صف خرید مرغ می ایستند.

وی با اشاره به اینکه با همه صحبت هایی که در خصوص ساماندهی بازار مرغ مطرح می شود اما هنوز معلوم نیست این صف ها چه زمانی جمع خواهد شد ادامه داد: تولید کنندگان اعتماد ندارند زیرا دولت هر روز برای خرید محصولات آنها شرایطی را تعریف می کند.
 
بیگی نژاد با بیان این که نبود تنظیم‌گری در توزیع باعث شده در حوزه تولید نیز تنظیم‌گری نداشته باشیم تصریح کرد: حاصل این شرایط بیماری‌هایی است که امروز در اقتصاد کشور و حتی معیشت مردم با آن مواجه هستیم.
 
نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به اینکه رونق تولید نیازمند بازاریابی در خارج از کشور است ادامه داد: بارها درباره این مسئله با وزیر امور خارجه صحبت کردیم اما آقای ظریف می‌گوید در وزارت خارجه نه ساختار این کار را داریم نه اجازه آن را، ساختار وزارت خارجه را تغییر دهید تا بتوانیم این کار را انجام دهیم.
 
عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه ذائقه سنجی کشورهای دیگر برای صادرات از اصول اقتصاد مقاومتی است گفت: متاسفانه طی سالهایی گذشته و از زمانی که سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است تا به امروز هیچ کس فکری به حال این مسئله نکرده است.
 
بیگی نژاد با اشاره به اینکه این ذائقه سنجی متاسفانه طی ۷ سال گذشته انجام نشده است گفت: بعید است در ماه‌های باقیمانده از عمر دولت هم این امر عملیاتی شود زیرا اراده ای برای این کار وجود ندارد.
 
وی با اشاره به اینکه متاسفانه دولت در مسیر حرکت خود هیچ تغییر رویه نداده است تصریح کرد: دولت همچنان چشمش به مذاکرات است شعار رئیس جمهور، دستگاه دیپلماسی وزرا و معاونان آقای روحانی حاکی از این است که همچنان رویه دولت مثل هفت سال و نیم گذشته است تا جایی که حتی در ماه‌های پایانی مسئولیت دولت صحبت از طرح گام به گام به میان می آید.
 
بیگی نژاد با اشاره به اینکه به نظر می‌رسد دولت معتقد است خیلی خوب عمل کرده و اتفاقا مطالبات رهبری را هم عملیاتی کرده است عنوان کرد: وقتی آقای رئیس جمهور می گوید هر کس بهتر از ما عمل کند دستش را می بوسیم به این معنی است که دولت باور کرده در این سالها در مسئولیت خود به خوبی عمل کرده است، از نظر خودش پنج شنبه های افتتاح هم شاهدی بر این ادعاست.
 
نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به میزگردهای برخی وزرا در کلاب هوس به بهانه پاسخ دادن به منتقدان گفت: دولت به دنبال شبکه سازی در آستانه انتخابات است تا بتوانند در انتخابات پیش‌رو حرفی برای گفتن داشته باشند دولت و وزرا در حال شبکه سازی انتخاباتی است.
 
وی با اشاره به اینکه دولت به جای تحقق شعار سال و رفع موانع تولید همچنان بر رویه سابق خود اصرار دارد تصریح کرد: دولت در ماه‌های باقیمانده از مسئولیت خود نیز هیچ تغییری در رویه خود به وجود نمی آورد. نماینده مردم ملایر خطاب به رئیس جمهور عنوان کرد: آقای روحانی به جای برگزار کردن رفراندوم به شرکت های دانش‌بنیان فراخوان بزنند تا نظام توزیع اصلاح شود.
 
بیگی نژاد با بیان این که دولت دست از حاشیه سازی بردارد و در ماه های باقی مانده به فکر اصلاح امور باشد گفت: آقایان دولتی که میگویند سریال گاندو دروغ است، بگویند کجای سریال گاندو دروغ بود آیا دری اصفهانی دروغ بود یا دستگیری مایکل هاشمیان دروغ بود، وقتی که می گوییم اگر دروغ است پس شکایت کنید می گویند وقتمان را صرف این کارها نمی کنیم؛ بهتر است دولت وقتش را صرف حاشیه سازی نکند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان