اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. اسفند 1399 - 9:55   |   کد مطلب: 34747
در حالی سامانه صدور جواز کسب صنعت و معدن همدان به مدت یک هفته تعطیل و بسته شده است که بیشتر مردم و کاسبان به علت شیوع کرونا درگیر مشکلات اقتصادی و معیشتی هستند.

به گزارش صبح الوند، هفته گذشته نامه ای از طرف دیوان به تمام وزارت های صنعت و معدن ابلاغ شده که طبق آن نامه باید قوانین اجرا می شد و به دنبال آن متین رئیس سازمان صنعت و معدن همدان مصاحبه ای در تمام شبکه های مجازی انجام می دهد که با این نامه تمام رئیس اتحادیه های همدان کنار گذاشته می شوند و افرادی علی البدل را جایگزین میکنیم.

 

اما بعد از یک هفته نامه ای به اتحادیه ها در 4 اسفندماه ارسال می شود و تمام مصاحبه های متین را زیر سوال می برد که تمام رئیس اتحادیه ها به قوت خود باقی اند و به صورت پلکانی حذف می شوند.

 

به دنبال همین خبر و تسلط نداشتن مسئول مربوطه ،سامانه های اتاق اصناف در خیلی از شهرستانها به مدت یک هفته بسته شده  و کسی اجازه دادن مجوز را نداشت و کار مردم زمین ماند.

 

مسئولین باید توجه داشته باشند که قبل از هر مصاحبه ای اطلاعات کافی در آن زمینه را کسب کنند تا باعث عقب افتادن کار مردم نشوند.

 

در آستانه سال نو بازار بیش از هر چیز نیاز به تنظیم دارد و حالا همدانی دچار کمبود روغن، مرغ و تخم مرغ است، البته در مصاحبه مسئولین همه اقلام به وفور یافت می شود اما آنچه از صف های طولانی بازار در ذهن متبادر می شود کمبود و نبود کالاست.

 

برای دیدن فیلم بر روی لینک زیر کلیک کنید

https://aparat.com/v/9tZ0w

 

 

انتهای پیام/ آ 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان