اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. اسفند 1399 - 12:24   |   کد مطلب: 34743
تنها شعبه بانک دی همدان این روزها مملو از خانواده شهدا و ایثارگرانی است که برای انجام امور مالی مجبور هستند از شهرستانهای اطراف به تنها شعبه بانک دی در شهر همدان رجوع کنند.
گلایه خانواده شهدا و جانبازان از ازدحام در بانک دی

به گزارش صبح الوند، بانک دی با سهام جانبازان و ایثارگران یکی از بانک های خصوصی در کشور است که مثل هر موسسه مالی دیگری موظف به ارائه خدمات است.

این بانک در حقیقت به عنوان بازوی اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران دارای صدها شعبه در نقاط مختلف کشور است که با سرمایه اولیه برداشت شده از حقوق ایثارگران و با عنوان سهامدار کردن آنان تاسیس و راه اندازی شده است.

اما آنچه به نظر می رسد تعداد شعبه های این بانک در هر استان تعداد کمی است و در این روزهای کرونایی با ازدحام افراد زیادی در این بانک مواجه هستیم .

یکی از خانواده های شهدا به خبرنگار ما گفت: تنها یک بانک دی در همدان هست و جانبازان و خانواده شهید اکثرا حقوقشون وبعضی حساب‌های مرتبط با بنیاد مثل واریز هزینه  های درمانی با آنجا سروکاردارند.

وی ادامه داد: متاسفانه در استان همدان فقط یک شعبه بانک دی در سطح شهر همدان قرار دارد و همین امر باعث شده این شعبه  بسیارشلوغ وحتی بیرون بانک ، تعداد زیادی تجمع کنند با این شرایط کنونی ازشهرهای دیگر استان شاهد حضور خانواده های جانبازان و شهدا هستیم.

ناصر عارف، مدیر اسبق بنیاد شهید همدان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: متاسفانه بانک دی در هر استان یک شعبه دارد و در همدان هم بدین صورت است.

وی افزود: تمام کارها و برنامه های مالی به همین یک شعبه بانک دی محول شده و مردم چاره ای ندارند، بنابراین باید چاره ای اندیشیده شود تا در این شرایط کرونایی شاهد ازدحام افراد در این بانک نباشیم.

انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان