اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. بهمن 1399 - 9:45   |   کد مطلب: 34626
احمد حسین فلاحی گفت: اشتغال جوانان همدانی یکی از مهمترین مشکلات است؛ ما هر روز شاهد مهاجرت جوانان زیادی به تهران هستیم؛ در حالیکه آمار اشتغال زایی ارائه شده اشتباه است و سیل هزاران جوان بیکار را در همدان داریم.
مسئولانی که ادعا می کنند آمار اشتغال بالاست منظورشان به کارگیری افراد غیربومی است!/دولت مدعی پاسخگویی که مدیرانش پاس

احمد حسین فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار صبح الوند؛ گفت: از این لحاظ که اگر نیروی فنی متخصص وقتی در استان وجود نداشته باشد می توان از افراد غیربومی استفاده کرد؛ اما ما بارها اصرار کردیم زمانی که افراد متخصص در شهر داریم از جایی دیگر نیرو جذب نکنید که این درخواست به برخی مسئولان هم برخورد و همچنین این مجریان دولتی علیه ما فضاسازی کرده و می کنند.

 

وی افزود: در جایی که نیروهای بومی عادی و بیکار داریم و طبیعتا افرادی مه در کارخانجات دنبال سرمایه گذاری هستند مثل مجمتع علاقبندیان یا نمایندگانی که تلاش می کنند برای استان سرمایه گذار جذب کنند، همه به دنبال اشتغال جوانان این مرز و بوم هستند چرا که با مهاجرت جوانان همدان به تهران و مشکلاتی که دارند مواجه هستیم.

 

نماینده مردم همدان در مجلس ادامه داد: در سطح استان آسیب اشتغال داریم و متاسفانه آمار درستی هم منتشر نمی شود؛ آماری که ارائه می دهند مستند نیست و با سیل بیکاران در جامعه مواجه شده ایم در حالیکه مسئولین اعلام می کنند اشتغالزایی بالایی داشته ایم.

 

فلاحی افزود: برای جوانان خارج از استان همدان شاید اشتغالزایی داشته باشیم، اما در سطح استان اشتغالزایی ایجاد نشده و سیل بیکاران را شاهدیم و باید در بخش خصوصی بیشتر کار کنیم.

 

نماینده مردم همدان گفت: رسانه ها حتما باید مطالبه گر در این موضوع باشند تا مسئولینی که کار را انجام می دهند بدانند مردم مطالبه دارند؛ نه اینکه بر علیه یک نماینده که به عنوان وکیل یک ملت مطالبه می کند فضاسازی کنند.

 

وی تاکید کرد: تلاش می کنیم بسترهای بخش خصوصی را افزایش دهیم که ظرفیتی ایجاد شود تا سیل بیکاران راهی این بخش شوند و گره ای باز شود؛ اگر مشکل اشتغال حل شود بقیه مسایل هم حل شدنی است.

 

فلاحی افزود: دولت همیشه در این سالها ادعا کرده که پاسخگو و انتقاد پذیر است و حالا اگر مدیرانش پاسخگو نیستند، مردم باید ازین قضیه مطلع باشند.

 

انتهای پیام/آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان