اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. بهمن 1399 - 13:04   |   کد مطلب: 34619
محمدحسن باقری‌شکیب گفت: در شباانه روز گذشته همدان شاهد وزش باد شدید و کاهش آلاینده های هوا بوده است. ادامه ی هفته در ثبات وضعیت آب و هوایی سپری می شود اما در پایان هفته کاهش دما و بارش برف و باران قابل پیش بینی است.

به گزارش صبح الوند، محمدحسن باقری‌شکیب ،کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان از افزایش سرعت وزش باد در ۲۴ ساعت گذشته در بیشتر نقاط استان خبر داد  گفت میزان سرعت باد در شهر همدان تا ۴۵ کیلومتر در ساعت می رسد.

محمدحسن باقری‌شکیب با بیان اینکه وزش باد در پی تغییرات آب و هوایی و فعالیت یک موج ناپایدار از روز گذشته در استان آغاز شده افزود: سرعت باد در برخی مناطق موجب شکسته شدن شاخه ی درختان شده است.

این کارشناس هواشناسی با اشاره به اینکه وجود جریان شدید هوا و وزش باد باعث پاکیزه شدن هوای استان و پایین آمدن سطح آلاینده های هوا شده است گفت: میزان سرعت وزش باد از ظهر امروز (دوشنبه) رو به کاهش می رود.

وی با اشاره به بارش های پراکنده ی امروز در همدان گفت: تا پایان هفته بارش دیگری نخواهیم داشت اما از روزچهارشنبه سامانه جدید بارشی وارد استان می‌شود و با بارش برف و باران در بیشتر نقاط استان فعالیت می‌کند.

باقری‌شکیب با پیش بینی آسمانی صاف در ۲۴ ساعت آینده برای اکثر نقاط استان ادامه داد: در شبانه روز گذشته اسدآباد با ۱۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر بیشترین و قهاوند با ۷ درجه سانتی‌گراد زیر صفر، سردترین دمای استان را به خود اختصاص داده اند.

وی همچنین بیشترین و کمترین دمای قابل پیش بینی در ۲۴ ساعت آینده ی شهر همدان را ۱۰ درجه بالای صفر و ۲ درجه زیر صفر دانست و افزود پایان هفته کاهش محسوس دما در بیشتر بخش های استان قابل پیش بینی است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان