اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. دى 1399 - 17:35   |   کد مطلب: 34590
در هفته یازدهم لیگ برتر سایپا و سپاهان به برد رسیدند و دو بازی به تساوی انجامید.
لیگ برتر فوتبال| آشتی کنان سلطان نارنجی تساوی ها با برد!/ سپاهان با مهاجمانش 3 امتیاز گرفت

به گزارش صبح الوند، در ادامه هفته یازدهم لیگ برتر 3+1 بازی همزمان در شهرهای مختلف برگزار شد که یک بازی معوقه هفته نهم بود.

نبرد سپاهان مدعی با پیکان شگفتی خاموش این فصل مهمترین بازی امروز بود. نبردی که دو تیم برای صعود به رده های بالاتر در آن به برد می اندیشیدند. سپاهان بازی را بهتر آغاز کرد و نتیجه آن گل زودهنگام سروش رفیعی بود تا نیمه نخست با برتری به رختکن بروند.
در نیمه دوم پیکان جلو کشید و نتیجه آن گل تساوی بود اما سپاهان که 3 امتیاز خانگی را می خواست توانست گل برتری را به ثمر برساند تا با درخشش مهاجمانش 3 امتیاز این بازی را به حساب خود واریز کند.
سپاهان 2
گل: سروش رفیعی (19) و سجاد شهباززاده (74)

پیکان 1
گل: آرش قادری (65، پنالتی)

در اراک آلومینیوم تازه وارد بعد از شکحست پر حرف و حدیث برابر استقلال در اندیشه 3 امتیاز خانگی بودند. گل گهر نیز نمی خواست از کورس مدعیان بالای جدول دور بیفتد. بازی با حملات دو تیم در نیمه نخست همراه بود اما نتیجه ای حاصل نشد.
در نیمه دوم نیز حملات دو تیم به جایی نرسید و قفل دروازه ها بسته ماند تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.
آلومینیوم صفر
گل: -

گل گهر صفر
گل: -

نبرد سایپا و ذوب آهن سلطان تساوی در فصل جاری یک دیدار انتحاری بود. دو تیمی که با کسب نتیجه مساوی در 7 بازی، رکورد عجیبی را به جای گذاشته اند و 70 درصد بازی هایشان را با نتیجه مساوی به پایان رسانده اند. این رکورد عجیب سبب شده بود تا دو تیم برای برد به میدان بروند و بازی جذابی را شاهد باشیم و موقعیت های فراوانی روی دروازه ها ایجاد شد که سهم سایپا بیشتر بود. حملات دو تیم در نیمه نخست به جایی نرسید.
نیمه دوم نیز ادامه همین روند بود و سایپا بالاخره روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید. ذوب آهن که نمی خواست بازنده باشد، سراپا حمله شد و سرانجام در ثانیه های پایانی به گل تساوی رسید اما در ثانیه های تلف شده با اشتباه گلر ذوب آهن میزبان گل پیروزی را به ثمر رساند تا 3 امتیاز شیرین را کسب کند.
سایپا 2
گل: فریبرز گرامی (60) و امیرعلی صادقی (90+4)

ذوب آهن 1
گل: وحید محمدزاده (89، پنالتی)

بازی عقب افتاده نساجی و ماشین سازی یکی از جذابترین بازی های امروز بود. دو تیم انتهای جدول که برای فرار از جمع فانوس بدستان به 3 امتیاز نیاز مبرم داشتند و از همین رو بازی تهاجمی و جذاب آغاز کردند. با دو گل در نیمه نخست که سهم هر کدام یک گل بود، دو تیم با تساوی به رختکن رفتند.
در نیمه دوم نیز این روند ادامه یافت اما دو تیم از حملات خود طرفی نبستند تا امتیازات در قائمشهر تقسیم شود.
نساجی 1
گل: میلاد کمندانی (42)

ماشین سازی 1
گل: اتابک زارعی (4)
انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان