اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. دى 1399 - 9:29   |   کد مطلب: 34587
هر پنجشنبه قراری می گذاریم تا با یادی از شهدا راه و روش آنها را برای همیشه در دلمان زنده نگه داریم.
پنجشنبه ها با شهدا

به گزارش صبح الوند،  سایت خبری صبح الوند در نظر دارد به منظور ترویج فرهنگ ناب جهاد وشهادت در بین آحاد جامعه به ویژه قشر نوجوان، هر پنجشنبه تصاویرو خاطراتی از شهدای همدان را به منظور زنده نگه داشتن یاد و نام این لاله های پرپر منتشر نماید.

 

لازم به ذکر است این پایگاه خبری آمادگی دارد تا تصاویر دیده نشده خانواده های معظم شهدا را جمع آوری کرده و در این بخش منتشر نماید. 
علاقه مندان به ترویج فرهنگ ناب جهاد و شهدات می توانند جهت مشارکت در این قسمت؛ تصاویر خود را به آدرس varzeshvarzesh93@gmail.com ارسال نمایند.
شادی روح شهدا صلوات...

چهار منطقه شلمچه، ابوالخصیب، مقابل ام‌الرصاص و جزیره مینو برای انجام این عملیات بزرگ انتخاب شد. غواص‌های خودی ساعاتی قبل عملیات به درون آب رفته و به سمت خط دشمن حرکت کردند. در این میان، نیروهای دشمن که کاملا آماده و هوشیار بودند ضمن پرتاب منور، با تیربار و خمپاره به طرف نیروهای ایرانی شلیک می‌کردند.

 

عملیات کربلای4 هیچگاه مظلومیت و شجاعت رزمندگان را فراموش نمی‌کند. عملیاتی که رادارهای آمریکائی به جبران قضیه مک فارلین، تمام جزئیات عملیات را به عراقی‌ها داده بودند. رمز عملیات یا محمد(ص) بود که ساعت 22:45 روز سوم دیماه سال 65 اعلام شد. مظلومیت شهدای عملیات کربلای چهار تداعی کننده غربت و مظلومیت اباعبدالله‌الحسین(ع) و یاران باوفایش در روز عاشورا است.

 

تصاویری از غواصی شهدای کربلای 4 منتشر شد 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان