اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. دى 1399 - 11:08   |   کد مطلب: 34518
فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: امروز جامعه اسلامی بیش از همیشه نیاز به الگویی دارد با عنوان «مکتب حاج قاسم سلیمانی» که رهبر معظم انقلاب به کرات به آن اشاره کردند و تاکید داشتند.

سرهنگ علی بقایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان، ضمن گرامیداشت ایام سالگرد سردار دل‌ها سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی»، اظهار داشت: امروز جامعه اسلامی بیش از همیشه نیاز به الگویی دارد با عنوان «مکتب حاج قاسم سلیمانی» که رهبر معظم انقلاب به کرات به آن اشاره کردند و تاکید داشتند.

وی به بیان شاخص‌های این مکتب پرداخت و گفت: یکی از شاخص‌های بارز «مکتب حاج قاسم سلیمانی» و شخص «حاج قاسم سلیمانی» اخلاص او بود که زبانزد عام و خاص است و خداوند به واسطه این اخلاص به عمر و خدمات و فعالیت‌های او برکت داد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان ادامه داد: این اخلاص مصداق بارز «من کان لله کان الله له» بود به معنای «او برای خدا بود و خدا برای او بود» و همه را برای او مسخّر کرد.

وی بیان کرد: شاخص دیگر «مکتب حاج قاسم سلیمانی» ولایت‌پذیری او بود و به شدت در مسیر گفتمان رهبری و ولایت حرکت می‌کرد و در هرجا که خواسته و فرمانی از سوی فرمانده معظم کل قوا صادر می‌شد بر آن هیچ نظر و توجیهی نداشتند.

بقایی گفت: شاخص دیگر این مکتب این بود که او به شدت مراقب حدود شرعی بود، هم در میدان نبرد و هم در عرصه فعالیتی که در سپاه قدس داشت.

وی عنوان کرد: شاخص دیگر پر کار بودن او بود، پر کار هدفمند هوشیار، صرفاً پر کار نبود بلکه هدفمند اقدام می‌کرد و پر کار در راستای هدف بود و برای رسیدن به قله حرکت می‌کرد و برای رسیدن به آن چشم‌اندازی که برای خود تعریف کرده بود حرکت می‌کرد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان یادآور شد: امروز «مکتب حاج قاسم» برای خود مخاطبینی در اقصی نقاط جهان پیدا کرده و فقط منحصر به ایران اسلامی نیست.

وی گفت: یک سال از فراق این شهید می‌گذرد و اثرات خون «حاج قاسم سلیمانی» در وحدت ملت ایران و عراق، محور مقاومت، انسجام فرماندهان محور مقاومت بیش از گذشته مشخص است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان