اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. آذر 1399 - 8:40   |   کد مطلب: 34347
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان بیان کرد: افزایش و استمرار نظارت و بازرسی از نانوائی سطح استان همدان موجب پیشگیری از قاچاق آرد یارانه‌ای در خارج از شبکه و قاچاق به مرزهای غربی کشور خواهد شد
پیشگیری از قاچاق آرد با تشدید بازرسی‌ها از نانوائی‌های سطح استان

به گزارش صبح الوند، عباس نجفی، معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه فقدان نظارت صحیح در شبکه توزیع و مصرف آرد یارانه‌ای باعث گردیده افراد سودجوء از خلاء بازرسی‌ها سوء استفاده نموده و اقدام به جمع‌آوری آرد یارانه‌ای و فروش آن در خارج از شبکه و قاچاق به مرزهای غربی کشور نمایند.

   وی ادامه داد: دستگاه‌های متولی امر نظارت بر نحوه توزیع و مصرف آرد باید نسبت به انجام بازرسی‌های مستمر اقدام نمایند و ضمن برآورد میزان مصرف و نیاز عمومی از احتکار و فروش آن به سودجویان توسط نانوائی‌ها و واحد‌های صنفی ممانعت نمایند.

   معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان اذعان کرد: چنانچه هر یک از دستگاه‌ها به وظایف سازمانی و تکالیف خویش عمل نکنند با آنان برخورد خواهد شد.

   نجفی ادامه داد: شهروندان محترم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مبنی بر فروش خارج از شبکه آرد مراتب را به دستگاه‌های مسئول و یا به سامانه سجام قوه قضائیه به آدرس sajam.scpd.ir گزارش نمایند.

   وی خاطر نشان کرد: هر شهروند در مقابل هر پدیده‌ای که منجر به افزایش قیمت کالاها یا کمبود و احتکار آن می‌گردد به عنوان یک دیده‌بان عمل نمایند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان