اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. آبان 1399 - 17:55   |   کد مطلب: 34307
مبادا جامعه ای بسازید که قانون، حامی اشراف شود؛
اگر از پس باستی هلیزها برنمی آیید، به جان آلونک نشین ها بیفتید!
به تازگی فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که ادعا می شود ماموران شهرداری بندرعباس خانه یک زن سرپرست خانوار را تخریب کرده اند.
اگر از پس باستی هلیزها برنمی آیید، به جان آلونک نشین ها بیفتید!

به گزارش صبح الوند، به تازگی فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که ادعا می شود ماموران شهرداری بندرعباس خانه یک زن سرپرست خانوار را تخریب کرده اند. در این زمینه خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مقامات شهرداری بندرعباس نوشت: منزل این خانم در زمین های تصرفی ملی ساخته شده بود و ساخت و ساز آن غیر قانونی بوده است.
همچنین مقامات شهرداری بندرعباس اظهار کردند که پیش از این چندین مرتبه به این خانواده تذکر داده شده بود که محل را ترک کنند؛ زیرا در منطقه غیرمجاز و نا امن بستر رودخانه، اقدام به ساخت این اتاقک کرده بودند.
به گفته شهردار بندرعباس قرار شد با هماهنگی وزارت مسکن و شهرسازی زمینی به این خانواده اهدا شود.
اما عمق فاجعه اصلی این ماجرا آنجاست که این خانه کاملا قانونی خراب شد و این خانواده و روستای ابوالفضل بندرعباس اولین نبودند و بدون شک آخرین هم نخواهند بود.
گویا ایراد در جای دیگری است. ایراد در وضع برخی قوانینی است که به افراد متمکن امکان خرید جرم را می دهد!
آیا وقت آن نرسیده که برخی قوانین را اصلاح کنیم؟ آیا مواد قانونی و برخی کمیسیون های عمرانی و شهری و غیره نیاز به حجامتی اساسی ندارند؟
گویا مسولین فراموش کرده اند که اینجا یک جامعه اسلامی است و باید با تمدن اسلامی مدیریت شود؛ نه اینکه به جامعه ای برسیم که قانون حامی اشراف شود.
این اتفاقات در حالی فضای منتشر می شود که در همین همدان دارالمجاهدین نیز مناطق خوش آب و هوای شهر، شاهد ساخت و سازهایی هستند که حتی برای تهیه گزارش هم اجازه بازدید از این کاخ های مجلل به خبرنگاران داده نمی شود.
انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان