اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. آبان 1399 - 20:56   |   کد مطلب: 34190
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان ضمن اینکه کمبود اعتبار را یکی از مشکلات این مجموعه دانست از استقرار کتابخانه شماره ۵ کانون همدان در محل جدید خبر داد.
کانون پرورش فکری کودکان همدان از کمبود اعتبار رنج می‌برد

به گزارش صبح الوند، ظهر امروز‏ رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان و رئیس معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری ضمن حضور در دفتر مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان راجع به فعالیت‌های کانون در مناطق مختلف شهر و مشکلات مرکز استیجاری شماره ۵ کانون به گفت‌وگو نشستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در این مراسم کمبود اعتبار را یکی از موانع پیش روی این مجموعه برشمرد و اظهار کرد: کانون پرورش فکری باید در جهت پیشرفت رسالت خود، از توان ادارات و نهادهای دیگر بهره ببرد.

بهناز ضرابی‌زاده با اشاره به محل فعلی مرکز فرهنگی هنری شماره ۵ همدان گفت: مکان کنونی به سبب  فضا واستیجاری بودن، مناسب کودکان و نوجوانان نیست که با پیگیری و مساعدت رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مکان مناسبی برای این منظور پیشنهاد شده که امیدواریم با موافقت اعضای کمیسیون فرهنگی شورا در آینده‌ای نزدیک بتوانیم به این محل نقل مکان کنیم.

وی از برگزاری این جلسه، ابراز خرسندی کرد و دغدغه حاضران نسبت به آینده کودکان و نوجوانان را باعث افتخار و خرسندی دانست و گفت: اگر ما به عنوان متولیان امور کودکان و نوجوانان از تربیت و پرورش آنها غافل شویم قطعاً در آینده با انسان ها و مسئولانی بدون انگیزه و  خلاقیت مواجه خواهیم بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان بیان کرد: از همین امروز باید به تربیت روح و روان کودکان توجه کرده و آنها را شهروند درجه یک به حساب آوریم.میهمانان، ضمن بازدید از خودرو  فرسوده کتابخانه سیار شهری همدان، قول مساعد دادند که نسبت به در اختیار گذاشتن اتوبوسی نیز جهت کتابخانه سیار کانون  تلاش کنند.

در پایان مسئولان شهرداری به همراه مدیرکل کانون، با حضور در کوی کوثر و بازدید از فرهنگسرای در حال اتمام، نسبت به تحویل آن به کانون پرورش فکری در دو هفته آینده ابراز تمایل کردند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان