اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. مهر 1399 - 9:00   |   کد مطلب: 34164
نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان هم گفت: جمع آوری بنر و بیلبوردهای یادبود و گرامیداشت استاد محمدرضا شجریان از سطح شهر هیچ‌گونه ارتباطی به مجموعه شورای شهر و شهرداری همدان ندارد.

به گزارش صبح الوند، ابراهیم مولوی با اشاره به اینکه مجوز محتوای تبلیغات محیطی بنر و بیلبوردهای سطح شهر توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان صادر می‌شود ، افزود: اخیراً با درگذشت استاد فرزانه شجریان، تاییدیه محتوایی این پیام‌ها در سطح شهر به عنوان پاسداشت این استاد بزرگوار توسط اداره کل ارشاد صادر شد و متأسفانه پس از گذشت ۴۸ ساعت با دستور همان اداره کل، لغو شده است.

 

مولوی اضافه کرد: شهرداری هر ساله سازه‌های تبلیغاتی سطح شهر را به مناقصه گذاشته و شرکت یا کانونی که برنده می‌شود، کار تبلیغات را بر عهده دارد و طبق پیگیری‌هایی که توسط بنده صورت گرفت، جمع‌آوری بیلبورد و بنرهای گرامیداشت یاد و خاطره خسرو آواز ایران، استاد شجریان به دستور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است که متاسفانه مدیر کل این مجموعه، پاسخگو نبود.

 

وی اظهار داشت: افکار عمومی و شهروندان در زمینه جمع‌آوری این بنر و بیلبوردها، مطالبه‌گر هستند؛ از این‌رو اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید پاسخگو باشد.

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان