اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. مهر 1399 - 11:58   |   کد مطلب: 34072
گفتگوی خواندنی با مسئول ورزش سردار شهید حاج حسین همدانی؛
قهرمانی که روحیه پهلوانی را در حلب معنا کرد
مسئول هیات پرورش اندام استان تهران به عنوان یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس از روزهایی گفت که به عنوان مسئول ورزش سردار شهید حاج حسین همدانی در سپاه خدمت می کرد و ده سال از نزدیک با او آشنا بود به بیان خاطرات شهید ورزشکار پرداخت.

سرهنگ ابوالفضل قناعتی مسئول هیات پرورش اندام استان تهران در گفتگو با خبرنگار ما ، گفت: توفیق آشنایی با سردار همدانی به عنوان یک فرمانده و فردی مسئول و شاخص مورد شناخت همه را در سپاه تهران داشتم.

وی ادامه داد: نزدیک به ۱۰ سال به عنوان مسئول تربیت بدنی با شهید همدانی در ارتباط بودم و درس های زیادی از او یاد گرفتم.

قناعتی با بیان اینکه سردار همدانی از کودکی به ورزش علاقه زیادی داشته افزود: کشتی رشته مورد علاقه او بود و مقام های زیادی را کسب کردند.

مسئول هیات پرورش اندام گفت: سردار شهید حاج حسین همدانی از کودکی ورزش را به طور قهرمانی دنبال می کردند و بین تمام فرماندهان تنها فرمانده ای بود که هر زمان یک طرح ورزشی می دادیم نه تنها می پذیرفت بلکه چند کار هم به آن اضافه می کرد.

قناعتی ادامه داد: به حضور رزمندگان بر سکوهای قهرمانی علاقه زیادی داشت و توجه زیادی به ورزش پاسداران و به ویژه فرزندان آنها داشت.

وی با بیان اینکه سردار همدانی جانشین باشگاه فجر کشور بود افزود: برای ورزش و سلامتی همیشه هزینه می کرد و ورزش را یکی از مهمتری محورهایی می دانست که باعث سلامتی می شود .

مسئول هیات پرورش اندام تاکید کرد: با وجود اینکه مشغله زیادی داشت اما همیشه درمسابقات و جشنواره ها حضور داشت.

قناعتی گفت: برنامه های کوهپیمایی که در ارتفاعات شمال تهران بود همیشه به عنوان سر ستون جلوتر از همه قرار داشت، و همیشه با وجود اینکه بسیار مهربان بود اما ابهت خاصی در چهره اش داشت .

وی در پایان گفت: سردار حاج حسین همدانی قهرمانی بود که روحیه پهلوانی را در میدان های جنگ و حلب معنا کرد.

انتهای پیام/آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان