اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. شهريور 1399 - 11:43   |   کد مطلب: 33906
داریوش جودکی گفت: یک دستگاه سواری که پوشاک قاچاق از گناوه به مقصد قزوین بود، در محور مواصلاتی استان همدان توقیف و متهم به جزای نقدی ۷۴۵ میلیون ریالی محکوم شد.

به گزارش صبح الوند، داریوش جودکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان در گفتگو با خبرنگار ما، از توقیف یک دستگاه سواری حامل پوشاک قاچاق در محور مواصلاتی استان خبر داد و اظهار کرد: فردی مقداری پوشاک قاچاق به ارزش ۵۰۵ میلیون و ۰۳۵ هزار و ۲۰۸ریال را به وسیله خودرو سواری به سمت قزوین حمل می کرد که پس از تعقیب و گریز در محورهای مواصلاتی استان متوقف شد.

وی تصریح کرد: با وصول پرونده قاچاق این مورد حمل قاچاق که در گناوه به مقصد قزوین بارگیری شده بود، محور مواصلاتی استان همدان مشخص شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان شعبه اول ویژه قاچاق کالا و ارز اداره کل پس از تحقیقات لازم و اجرای تشریفات قانونی متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت مبلغ ۷۴۵ میلیون و ۰۳۵ هزار و ۲۰۸ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

وی افزود: با تلاش اجرای احکام وپس از انسداد حساب های متهم تاکنون ۵۰ درصد از جریمه وصول و به حساب خزانه دولت واریز شده است.

جودکی گفت: مردم می‌توانند گزارشات تخلفات این چنینی را از طریق تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ وسامانهwww.124.ir سازمان صمت اطلاع دهند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان