اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. مرداد 1399 - 8:11   |   کد مطلب: 33667
ارتش رژیم صهیونیستی دوشنبه شب اعلام کرد که برخی محدودیت‌های اعمالی در محور شمالی اراضی اشغالی در مرز با لبنان را برداشته است.

به گزارش صبح الوند، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عقب‌نشینی از مواضع مرزی با لبنان آغاز شده و نظامیان و تجهیزات رژیم صهیونیستی بتدریج این مواضع را ترک خواهند کرد.

در بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی آمده است: در پی ارزیابی مستمر ارتش، برخی محدودیت‌های مربوط به رفت‌ و آمد برداشته شده و تعدادی از موانع جاده‌ای در منطقه مرزهای شمالی رفع شده است.

پیش‌تر «آویو کوخاوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی گفته بود: آماده‌باش در مرزهای مشترک با لبنان‌ با جدیت و حفظ آمادگی و توان بالا همچنان ادامه دارد.

آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی بعد از حمله این رژیم به اطراف فرودگاه دمشق در ۲۲ ژوئیه و شهادت «علی کامل محسن» از اعضای حزب الله لبنان، اعلام شد.

حزب الله پیش‌تر اعلام کرده بود که اجرای عملیات برای انتقام شهادت علی کامل محسن، قطعی است.

ارتش رژیم صهیونیستی حدود دو هفته پیش با اعلام آماده باش در نقاط مرزی خود، نیروهای زیادی را در این مناطق مستقر کرد؛ ضمن آنکه برای جلوگیری از رویارویی نظامیان صهیونیست و نیروهای حزب‌الله، تمرینات نظامی را نیز لغو کرد.

طبق گزارش وبگاه «عربی ۲۱»، روزنامه صهیونیستی معاریو گزارش داده که فرضیه ارتش این است که حزب‌الله لبنان عملیات مقطعی علیه نظامیان صهیونیست انجام خواهد داد و پیش‌بینی می‌شود که این عملیات به صورت تیراندازی یا شلیک موشک‌های ضد زره در نقاط مرزی باشد.

منبع: ایرنا

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان