اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. مرداد 1399 - 0:23   |   کد مطلب: 33653
رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای شهر همدان نیز با بیان اینکه تمامی اعضای شورا و مدیران استان با این پروژه و بارگزاری آن، مخالف نیستند؛ گفت: این پروژه بزرگ سرمایه‌گذاری، موتور محرکه توسعه پایدار شهر همدان خواهد بود که بر اساس تحقیقات به عمل آمده، چندین هزار شغل ایجاد کرده و با گردش مالی بالایی که دارد، قطعا موحب رونق اقتصادی در جامعه خواهد شد؛ همچنین با ایجاد صدها هزار شغل به رفع بیکاری و ثبات اقتصادی کمک خواهد کرد.

به گزارش صبح الوند،رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای شهر همدان نیز با بیان اینکه تمامی اعضای شورا و مدیران استان با این پروژه و بارگزاری آن، مخالف نیستند؛ گفت: این پروژه بزرگ سرمایه‌گذاری، موتور محرکه توسعه پایدار  شهر همدان خواهد بود که بر اساس تحقیقات به عمل آمده، چندین هزار شغل ایجاد کرده و با گردش مالی بالایی که دارد، قطعا موحب رونق اقتصادی در جامعه خواهد شد؛ همچنین با ایجاد صدها هزار شغل به رفع بیکاری و ثبات اقتصادی کمک خواهد کرد.

 

ابراهیم مولوی با انتقاد نسبت به گودبرداری 32 متری و اجرای عملیات پیش از دریافت مجوز پروانه ساختمانی، بیان کرد: در حال حاضر استحکام زمین، مقاومت خاک، دانه‌بندی آن، سنگ بستر و... در تمام پروژه‌ها با گمانه‌زنی انجام می‌شود که این مهم باید مورد بررسی قرار گیرد و نیاز به گودبرداری با این حجم و ارتفاع نیست

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان