اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. مرداد 1399 - 14:05   |   کد مطلب: 33652
رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان هم گفت: متأسفانه همواره شعار حمایت از سرمایه گذار و پهن کردن فرش قرمز زیر پای آنان را در شهر همدان سر میدهیم؛ اما در عمل حمایتی از سرمایه‌گذار چه در حوزه دولتی و چه مدیریت‌شهری شاهد نبودیم.

به گزارش صبح الوند، حسین قراباغی؛ عملکرد برخی از شهرهای کشور در جذب سرمایه‌گذار را موفق ارزیابی کرد و افزود: مدیران این منطقه، ابتدای امر اجازه کار می‌دهند و سپس با سرمایه‌گذار، حساب و کتاب می‌کنند؛ در حالی که در شهر همدان ابتدای امر چرتکه می‌اندزاند، منافع مدیریت‌شهری و... دیده می‌شود و سپس اجازه سرمایه‌گذاری می‌دهند که گاهی اگر سنگ در حین کار، زیر پای سرمایه‌گذار نیندازند هم جای شکر دارد.

وی اظهار کرد: سرمایه گذارانی که آبرو و هستی خود را در چرخه اقتصادی قرار داده است و قطعا نمی‌خواهند سرمایه چند میلیاردی خود را صرف دلالی و آسیب به اقتصاد کشور کنند؛ باید همه‌جانبه حمایت کنیم.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان خطاب به شهردار، گفت: آقای شهردار، صدها مورد داشته‌ایم که به‌دلیل تسهیل امور ساخت‌وساز در این شهر، پیش از صدور پروانه نسبت به گودبرداری محل اقدام کرده‌اند؛ از این رو به شیوه «یک بام و دو هوا» که نمیشود اقدام کرد که اگر تخلف بوده است، باید همه موارد را تخلف برشمرد.

قراباغی افزود: با توجه به اینکه دغدغه بنده به عنوان نماینده مردم در پارلمان شهری، جذب سرمایه گذار در مسیر صحیح آن بود؛ باید واقع بین باشیم و موضوعات را با زاوایه دید بهتر برای حمات از سرمایه گذار لحاظ کنیم و به بهانه حمایت، ریشه سرمایه گذار را نزنیم.

وی با تأکید بر اینکه به عنوان رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورا از پروژه های سرمایه‌گذاری حمایت خواهم کرد و هزینه آن را هم میدهم؛ گفت: بنده دست سرمایه‌گذاری که به اقتصاد مملکت کمک میکند، می‌بوسم و احترام می‌گذارم و معتقدم باید تمامی منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جذب سرمایه‌گذار و حفظ سرمایه‌گذاری را اجرایی کنیم.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان