اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. مرداد 1399 - 13:48   |   کد مطلب: 33650

به گزارش صبح الوند، ریس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان هم با تأکید بر اینکه بنده و دوستانم هیچگونه مخالفتی با سرمایه گذاری نداریم؛ اعلام کرد: به صورت مشخص با سرمایه‌گذار پروژه پیچ زندان و با هیچ یک از شهروندوان مشکل ندارم.

اکبر کاوسی‌امید با تأکید بر اینکه بحث سرمایه‌گذار و حقوق عامه هر دو باید محترم دانسته شود؛ گفت: احترام سرمایه‌گذار به عنوان شخصی که شغل ایجاد میکند و مورد تأکید مقام معطم رهبری است؛ حایز اهمیت است و بر قدم‌های آنان در راستای توسعه و آبادانی، بوسه می‌زنیم.

وی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری مولد، اصلاح الگوی مصرف و... همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده است، بیان کرد: در زمینه پروژه پیچ زندان دو مبحث قانونی و فنی مطرح است.

کاوسی‌امید با اشاره به مصوبات کمیسیون ماده 5 مبنی بر تأیید این پروژه بزرگ سرمایه گذاری؛ گفت: مصوبه کمیسیون ماده 5 مشروط بر ارائه پیوست‌های ترافیکی است که به مبحث پیوست های تکمیلی از جمله فرهنگی، اجتماعی و بهداشتی هم اشاره کرده اند و باید ارائه شود.

وی همچنین اظهار کرد: اقدام به گودبرداری از مراحل ساخت و ساز محسوب میشود و براساس قانون، شهرداری مکلف است پس از صدور پروانه، اجازه ادامه کار را بدهد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان