اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. مرداد 1399 - 9:25   |   کد مطلب: 33616
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
نویسنگان باید از رفتارهای زیبای مردم در دوران کرونا کتاب بنویسند
مدیر عامل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان گفت: مردم ایران با کمک کردن به یکدیگر سعی می کنند خاطرات خوشی را از روزهای سخت به یاد بگذارند.

بهناز ضرابی زاده با اشاره شیوع بیماری کرونا در دنیا و ایران گفت: شعر زیبای بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند مصداق بارز کمک مومنانه در ایران است. 

وی با بیان اینکه مردم ایران روزهای سختی را در دوران جنگ گذرانده اند گفت: در زمان جنگ و انقلاب مردم نشان دادند همیشه در کنار هم هستند و در روزهای سخت به داد یکدیگر می رسند. 

این چهره فرهنگی ادامه داد: مردم ایران با کمک کردن به یکدیگر سعی می کنند خاطرات خوشی را از روزهای سخت به یاد بگذارند. 

ضرابی زاده با تاکید بر اینکه طلایی ترین دوران ما در 8 سال دفاع مقدس بود افزود: در آن دوران مملکت در سختی بود و کشور به ثبات لازم نرسیده و مشکلات اقتصادی زیادی به پیکره کشور ما وارد شد و هزینه های زیادی روی دست ما گذاشت . 

وی ادامه داد: اما ایثار و گذشت مردم در زمان جنگ در دنیا مثال زدنی است و در هیچ جای تاریخ چنین فداکاری از مردم ثبت نشده که مردم ایران از جان و مال خود گذشتند.
 
ضرابی زاده عنوان کرد: امروز کرونا باعث شده روزگار سختی برای بعضی از اقشار جامعه رقم بخورد و برخی خانواده ها مشاغل خود را از دست داده اند و با این بحران و تحریم ها معیشت مردم به سختی می گذرد.

مدیر عامل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان گفت: روزهای کرونایی ایامی است که می تواند مانند دوران جنگ خاطره ساز شود و خاطرات خوشی را به یادگار بگذارد.

وی تاکید کرد: امیدوارم با همدلی بتوانیم از این دوران خاطرات زیبایی به جای بگذاریم تا خاطره نویس ها سال های بعد بتوانند از این دوران کتاب و داستان بنویسند و رفتارهای زیبای مردم را ثبت کنند . 

انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان