اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. مرداد 1399 - 11:14   |   کد مطلب: 33586
محمود قاسمی با اشاره به دستاوردهای مهم ایران در زمان تحریم ها گفت: علاج تحریم ها تکیه بر توانمندی های ملی است.

محمود قاسمی کارشناس سیاسی نظامی با اشاره به سخنان رهبری در روز عید قربان گفت: در روز عید قربان رهبری سخنان مهمی را اشاره کردند که مهمترین بحث در حال حاضر معیشت مردم است.

وی ادامه داد:  حضرت آقا فرمودند اگر تحریف شکست بخورد قطعا تحریم هم شکست می خورد که منظورشان این بود که دشمن بسیاری از دستاوردهای مهمی را جمهوری اسلامی داشته است با قدرت رسانه انکار می کند. 

قاسمی با بیان اینکه قدرت رسانه ای دشمن واقعیت ها را انکار می کند افزود: دشمن با قدرت رسانه واقعیت ها را انکار می کند و در مقابل آن نقطه ضعف های را که داریم و همه کشورها به شکل های مختلف دارند گاهی ده برابر یا شاید صد برابر نشان می دهد. 

این کارشناس سیاسی گفت: دشمن با ابزارهای دیداری و شنیداری کاملا به دنبال وارونه جلوه دادن واقعیت هاست و مردم ما متوجه می شوند که این فریب دشمن است، اما عده کمی هم ممکن است تحت تاثیر قرار بگیرند.

قاسمی با اشاره به سخنان رهبری در خصوص کارهای عظیم و بزرگی که در خلیج فارس خوزستان و غیره انجام شده افزود: حضرت آقا خواستند به مردم و جوانان بگویند  که همه این دستاوردها در دوران تحریم اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد:  بنابراین میتوان  تحریم را با مدیریت مطلوب اداره کرد چرا که ما در دوران تحریم ستاره خلیج فارس را ساختیم و در این دوران رشد نانو تکنولوژی، دانش هسته ای، بیوتکنولوژی و هوافضا  را داشتیم.

قاسمی مهمترین راهکار در خودکفایی را بستن درب چاه های نفت دانست و افزود: باید تمرین جداسازی اقتصاد کشور از نفت را انجام دهیم چرا که دشمنان ما قیمت آن را تعیین می کنند بنابراین شل و سفت کردن اقتصاد ما دست دشمن میافتد. 
وی علاج تحریم ها را تکیه بر توانمندی های ملی دانست و گفت: کوتاه آمدن در مقابل امریکا باعث درست شدن کار نمی شود و راهش عقب نشینی نیست بلکه باید با تکیه بر توانمندی های ملی ظرفیت کشور را در تولید بالاببریم.

انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان